求婚篇

下午3:42:00 Ishiha 0 Comments

我們雖然開始計劃結婚
但他一直沒有向我求婚

(heehee~~~唔求婚就唔嫁呀啦!!)
真的沒料到他會係台北烏來時向我求婚
仲要係大家泡緊溫泉既時候
一片白漠漠既環境下進行 (唔知咁既環境下係咪可以壯膽呢??)

雖然他沒有帶到求婚介子去
(佢話唔見左會好心痛)
所以他即時做了一隻草織介子比我呢

回港後一個月, 他帶我到stanley海邊餐廳食飯

吃完飯我們便到海邊走走. 
平時我們也有看星

原來他襯我望上天既時候
立即將介子套左係我手指上啦!!!
仲要係六抓....haha



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...