摩洛哥11天🅼🅾🆁🅾🅲🅲🅾 舍夫沙萬 Chefchaouen 迷人的藍城 - CTM Bus問題

下午5:15:00 Ishiha 4 Comments

   

 
今早準時07:00離開Riad, 走到Blue Gate外等Taxi.   清晨之古城異常寧靜, 街上也很少人, 最後上了Taxi (20Dh)往CTM巴士站.  由Fes 到 Chefchaouen係無火車可以直到, 所以最方便就係坐巴士.   雖然有其他巴士可以去到Chefchaouen, 但比較大型及好一點的巴士公司只有CTM和superatour.  CTM每日只有4班, 班次唔密, 所以好快full. 唔買定巴士飛我會好唔安心, 所以出發前我到了CTM巴士官網買定.   若果擔心官網買飛問題, 你都可以選擇頭兩日去到當地CTM巴士買飛.  到達CTM巴士站出示訂的飛, 就可以把行李過磅, 使用巴士下面行李倉係要按重量另外收費, 我們兩個行李喼,  一共收5Dh.

係摩洛哥坐長途巴士, 個人認為盡量選擇坐CTM巴士, 因為巴士比較新淨有冷氣, 而且唔會四處兜客.  雖然票價比其他巴士貴, 但絕對係值得的.  整個車程4個鐘, 期間巴士司機會停三個站, 比乘客落車去洗手間或者買野食.  沿途風景唔錯, 好快就已經到左我地的目的地啦!!

落車後, 我就買好後日由Chefchaouen到Rabat的巴士飛, 無法啦!! 又係一日得一班, 時間開早上0700開, 4.5小時可以到達.  不過太早, 我自己想多D時間留係藍城. 所以search下有冇其他巴士公司有提供呢個路線的服務.  好彩比我找到另一間服務同CTM差不多的巴士公司 - Supratours, 都係可以係網上購票.   而我就揀左係Chefchaouen巴士站先買, 點知問職員, 落車位置係無Supratours巴士飛賣, 最後好彩問到當地人去左離巴士站大約5分鐘的上山路, 先見到一間看似 "store"的巴士公司買到Supratours的飛.

由於巴士站係山腳的關係,要到山上的旅館係要再轉乘Taxi, 費用係20Dh.   我地好快就找到今晚入住的酒店 Riad Dar Soufa.  呢間酒店都係好靚, 而且好有特色, 我下一篇再講.  Checkin之後, 見天氣咁好, 又未去食Lunch.  於是我地係路邊揀左間小店食個light lunch, 我地每人叫左野飲!! 估唔到我杯牛油果加xx生果汁(唔記得左), 簡直係好飲到極.  而家查返間小店, 原來已經結束營業, 有點可惜呢!!

整個藍城其實好好逛, 小巷之中有好多商店, 而且我個人覺得價錢會比其他大城市如Marrakesh/Fes要平, 所以大家可以用多少少時間慢慢找心頭好.   係街上見到有人做Henna紋身, 我有走去睇.  但其實Henna紋身用的手繪顔料有可能含有高濃度的有毒化學染料, 紋完後可能引致灼傷, 所以我就無去紋.  下一篇再講我係Chefchaouen 舍夫沙萬玩的地方吧.


Relation CHEFCHAOUEN (Supratours) - RABAT VILLE
Départ
Arrivée
Correspondance
Service à bord
Gamme
12h15mn
17h08mn
SOUK EL ARBAA
http://www.oncf.ma/Style%20Library/Images/CustomImages/pictos/bol.gif
http://www.oncf.ma/Style%20Library/Images/CustomImages/pictos/AUTOCAR.gif
http://www.oncf.ma/Style%20Library/Images/CustomImages/pictos/legend-horraires.gif






 

4 則留言:

  1. 我勁ON居..我一直以為我個團有去舍夫沙萬...點知我去到當地細睇行程先知無XXXXXXXD
    我真係唔想PLAN到原來我連行程都無睇過XXXXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所知,唔太多旅行團會去chefchaouen, 所以我去摩洛哥都會揀自由行. 但你同家人去當然最好跟團玩, 會較方便.

      刪除
  2. 藍城個名真係冇改錯, 好藍! 哈哈哈!
    見到有杯凍飲, 其實係咩黎呢?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...