白川鄉自駕遊開始

下午12:59:00 Ishiha 1 Comments

自五年前開始日本自駕遊便已愛上,愛它超方便之外,時間控制好。特別係去一D交通唔方便既地方,巴士只有數班,我便會提出自駕遊的了。
而我獨愛到TOYOTA租車,online booking又簡易(反而睇日文仲易book)。 仲要多分店(編佈係全國每一個角落,連細town都會見到), 有時要找人support都比較容易。 

其次我覺得交車超方便。當你還車既時候,佢地絕不會死Check架車先肯放你走。特別係今次,有一小段由朋友V駕車, 回程時發生了小意外。車bumper位好明顯花左一大截。 交車時,staff並沒有Check(唔知係咪趕收工),只問了我們幾句ok,車也不看便叫我 們走。不過因為我地唔係一d唔負責任既香港人,所以我地都寧願企埋一邊,睇下個staff check 唔check車先離開。 當staff一看就知,還見他一臉惆悵+愁,於是我地自己走埋去,向他自首,結果只賠了20000yen,沒有其他收費,算平 啦!
全金沢市有5間租車分店。 而我就揀左係我地酒店對面那家TOYOTA(金沢東口店)取車。今次租了架大車NOAH,7人車,但其實我係order了8人車的,算吧!! 總算夠坐,最驚又遇上POLICE (好怕他們,因為又要給他們好好教育一返先比你交)好彩今次一個police都遇唔到姐。

5月11日
今早吃過早餐,便依時0830到Toyota取車。全程行高速,駕了大概一小時便到了。 因為天氣唔好,又落大雨。 不過好好彩,落車前已經停左雨啦!! 不枉我地落大雨都要來白川鄉一遊。可能今日天氣不太好,遊客較少,車不多,很快已可以泊車了。白川鄉入面有幾個停車場,泊一日都是500YEN。 周邊都被群山包著。
落車後,我們先到了白川鄉觀光案內所取地圖,那裡還有售賣白川鄉郵票。 集郵愛好者,不妨去一去睇。  

一開始行入白川鄉,我地個個不停係到影相,又互影,好閒。
合掌屋日本稱為「合掌造り」,是日本獨有的一種民宅建築,屋頂由茅草覆蓋而成,加上造型似人雙手合拾,因此稱為合掌造。 白川鄉因合掌 屋入選世界文化遺產,以雪景聞名,由於白川鄉和五箇山在冬天時,降雪量非常大,積雪非常嚴重。 而這種建築方法,可減少雪在屋頂上堆積,發生意外。如果要 修整屋頂上的茅草,便要動用整條村的村民幫手,除了係古人建築的智慧,也是凝聚力的象徵。
來到春天既白川鄉,有的是純綠水田,一片綠色,又有深淺之分,好有層次感。 影相期間,發現水道竟然有魚,數量唔少。
白川鄉的冬天好長,最靚的白川鄉,係雪來的時候。 不過會因大雪封山而不能入村。傳統木構的合掌屋披上一層厚厚的白棉被,就好似童話中的薑餅屋(i like it),好靚!

到了中午時份,仲有陽光出呢!! 我地一路行上去展望台一邊除外套,行了15分鐘,便到了。由高處望下,見到水中好多合掌屋既倒影,加上四周唔同深淺既綠色,真係好靚!! 而且當日沒有太多遊客,好寧靜!! 我地仲可以慢慢行慢慢傾,留係展望台欣賞咁靚既景色。
估唔到5月到白川鄉除左有好靚既綠色,仲有好多花。仲有最開心就係見到櫻花,不過就冇我3月既時候係東京睇既咁靚。
下山後,大家已經有點餓,便開始四圍買小食吃。先到了飛驒牛肉飽,必食!飽好軟熟,而且熱辣辣好好味。那裡還有幾款包點出售。  跟住到了對面賣牛肉串吃,牛肉好"諗",燒得好香呢!!
仲買了飛驒牛乳及黑芝麻牛乳布丁, 兩個也不錯, 黑芝麻好香,就吃不倒牛乳味了。
再向前走,我們買了五平餅吃,我個人覺得一般,點樣去形容五平餅呢? 就好似吃了豉油味既白糖糕一樣。

另外買了一枝有氣水及甘酒,兩款都好好味。 

買牛乳那間還有米酒及甘酒出售,仲有好多款選擇,我都買左罐飲呢!!

吃飽後,我們一起到了和田家參觀。
入了和田家,我們便先到上層影相,看見出面既景色好靚,我們又不停影呀影。
 剛好遇上光線不錯,我地係度影埋沙龍,個個好似龍友上身,不停舉機影相。
其實上下層放了很多古物又有介紹。 而且仲有好多蓋印給遊客玩過夠。 如果大家喜歡收集印章,不妨帶本白簿去蓋印,因為接下來既旅程,都有好多唔同既印仔供大家蓋過飽。
參觀過和田家,本想到河邊影相,影不了幾張又下起雨。為了避雨,我地只好走進周邊小舖看看,買點手信便打算上車到另一地方。好多飛驒寶寶賣呢,我沒有格價,我估價錢也差不多吧!!  買了兩個較特別既飛驒寶寶回家,一個仲有個竹籠圍住,好得意。
再到了我很喜歡買的(非油炸)豆子店,本身我也是金之豆(SOGO有售)FANS,平時到SOGO也買幾包當小食吃的我,估唔到來到白川鄉遇到另一家豆子店~豆吉本舖,入到去不得了,最驚喜係好多口味選擇,多過SOGO幾倍呢!! 我地不停試食,每人最少入了好四包貨呢!! 推介大家買黑芝麻豆腐味及抹茶味。買完哂手信,係時候要離開白川鄉到下一個景點~雨晴冰見
更多白川鄉資訊:
白川鄉巴士時間表http://shirakawa-go.gr.jp/othercontents/file/pdf/2010summer_bustimetable.pdf
白川郷観光協会http://shirakawa-go.gr.jp/
北陸冰見線的冰見、雨晴兩點,是觀賞海上黑部立山和海市脣樓的好地方。本來昨日是訂了到冰見既JR,諗住坐忍者小靈精列車。好可惜昨日下大雨,臨時取消此行程改為今日先到冰見。  由白川鄉駕車到冰見,時間大概要45mins-1hour左右。一心想來雨晴冰見看日落,可惜今日落大雨,冇法親眼看到這個咁靚既景像,有興趣可看呢篇 BLOG 及日本觀光網有更多既介紹。

中部的立山連峰高聳雄偉,被稱為日本的阿爾卑司,完整的立山山體,從北陸北岸,陡峭地直接插入日本海,而半島上的冰見、雨晴等地,因為隔著一個小海 灣,與內陸的立山對望,站在海岸低地回頭看,就會看到「立山連峰漂浮在海面上」的錯覺,這幅難得一見的特殊場景,日本人稱為「海上黑部立山」。

Reference: http://www.kandou10.jp/zh-tw/spot/spot666_area01_4.html

之後到了冰見海鮮館,原打算到那裡開餐食魚生,點知去到(只不過是16:30)所有海鮮店因售罄而提早關門,唯有係市場內兩間還開門既舖頭行下,仲發現好多忍者小靈精物品出售,皆因忍者小靈精及多啦A夢漫畫家藤子不二雄是出身於冰見市。
其他資料:
富山縣觀光網站 http://www.info-toyama.com/cht/index.html
忍者小靈精列車網站: http://www.kaisenkan.com/kannaimap_set.html


失望之際,即刻睇書看看附近那裡還有魚市場。 發現七尾有一個食祭市場http://www.shokusai.co.jp/index.html,而且不算遠,便快快駕車到七尾(18:00關門),駕車由冰見到七尾只需25-30分鐘。到了市場門外仲有15分鐘先關門,極開心。點知走前睇,一個"本日休業"大牌正正招呼我地。今日點解會休業?書都冇寫。唉!(我地8個極度失望) 一連去兩個市場都唔歡迎我地,真黑仔!! 我地唯有打道回府,只好返金澤開餐。 由七尾駕車回金沢約需一個小時三十分。

回到金沢交車便結束今日既駕駛之旅,還了車賠了錢後,便到了對面 もりもり寿し 金沢駅前店 (もりもりずし)吃晚餐。呢間sushi店,係我出發前已pencil mark低必試食既其中一間,極力推薦比大家,因為所有sushi都好新鮮,好味,我仲覺得好食過昨日係近江町內吃既海鮮呢!每人消費大概:2500 - 3000YEN。好抵食呢!




食左好多呢!! 
我地仲買左枝大的甘酒, 吃飽後慢慢繼續嘆. 甘酒味道不錯!! 
雖說是甜酒,其實酒精濃度都幾高。 飲完仲有少少wing wing 地呢!

1 則留言:

  1. I was wondering if you ever thought of changing the page layout of your website?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful
    lot of text for only having 1 or two pictures.

    Maybe you could space it out better?

    Also visit my site - 英國希思羅機場租車自駕遊

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...