【南法‧普羅旺斯自駕遊】Monaco 摩納哥, 蒙地卡羅大賭場, 迷路記, 黃昏下的尼斯

下午8:46:00 Ishiha 5 Comments

摩納哥地處法國南部, 除了靠地中海的南部海岸線之外, 全境北、西、東三面皆由法國包圍.  主要是由摩納哥舊城和隨後建立起來的週遭地區組成.  作為世界上人口最稠密的國家之一, 摩納哥也是一個典型的微型國家.

從Eze開車過來, 短短30分鐘, 就可以感受到這裡有幾多有$$人啦!! 因為摩納哥有F1的賽車道, 且賽車道就是城市的街道呢!! 所以到處都見到名車!! 罕見名貴車更多的是.  加上名店臨立.  地少人多, 若週末過來, 停車場也不容易找.    賭場附近有幾個停車場, 第一個小時是免費泊車的.
整個蒙地卡羅最華麗的建築物絕對是大賭場, 賭場外有修剪工整的美麗草皮和花圃.  至於賭場裡面的世界,  我地都有入去感受下!入去賭場必先要放低相機大袋於大門旁的衣帽間.  這個華麗的賭場, 於1878年興建, 百多年來華麗不減. 

賭場後方係一個小公園 一路行見到整個海岸線, 而且摩納哥與南法比較, 這裡有好多高樓大廈, 而且大多建於山上.  
其實我自己覺得有少少似香港!! 
豪宅大部份起得高, 而且依山而建.  不過這裡唔會好似香港咁起樓起到過曬龍.  
雖然有少少密密麻麻, 但空氣清新好多啦!!
 水質真係好好, 清到可以見底
 摩納哥港口(Port de Monaco)泊的全是高級遊艇, 這就是摩納哥財富的象徵!
 行完呢部份, 去停車場取車往摩納哥親王宮, 因為地處高, 又有好大個瞭望台.   
如果想睇整個摩納哥的景色, 去親王宮就可以睇得好清楚.
我地當日駕車去的時候, 因為封左整段上山的路, 所以冇緣去啦!!
  唯有返回尼斯算了.

 點知一路上誤信車上內置的GPS
吉少好放心地一手將帶來的tomtom放車尾箱
結果係Monaco返回Nice那段路上不停迷路. 仲要無啦啦上左Highway.
 由原本35分鐘的車程變左1.5小時.  我真係從來未試過駕車咁....咁...咁迷茫!!  
冇諗過全程路冇一個可以停車睇路的機會
最後, 我地係roundabout側停低
以高速落車取回車尾箱內的tomtom, 真係極度危險!!

所以如果去法國自駕,真係要有自己的準備, 唔好信哂租車公司的GPS.
返到B&B定定神之後, 就出左去Old port食dinner.
由B&B行落去都好近, 20分鐘左右就行到落去
 剛好來的時候是黃昏, 所以我地決定行一陣先去食dinner
黃昏來行英國人步道真係好靚


原本想上去展望台, 不過一入夜就好黑, 唯有轉移去找食晚餐的地方.
雖然今次行程唔會去馬賽, 不過係蔚藍海岸地區, 入鄉隨俗都要叫個魚湯試試.
 馬賽魚湯吃的時候先拿幾片烤過的硬硬麵包, 用生大蒜塗在麵包上, 再抹上一層普羅旺斯沙律醬, 之後再灑上cheese, 將幾片像這樣處理過的麵包泡入濃湯中, 以湯匙舀著吃. 
 吉少話好好味!!  其實呢個湯飲完已經好飽, 我地仲叫左個main course呢!!  
而我點了Smoke Salmon Appetizer,味道唔錯
不過我唔太鍾意食呢個Gnocchi with Oxtail Ragù, 我覺得咸左D
吉少的main course: Grilled salmon, 好味!! Salmon烤得剛好
最後食埋Dessert, 係法國當然要試下Crème brûlée,  而吉少就點了Lime Sorbet, 大滿足呢!!

5 則留言:

  1. Ishiha, 早上好!嘩 ~ d相影得好靚,靚到感覺就此身在其中,尤其見到d美食,好羨慕你們經常周圍飛,小高都好想衝出亞洲!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 我都見你寫的1314 blog, 聽你講過衝出亞洲, 你下一站諗住去邊玩?

      刪除
  2. Android TomTom 間唔中就大減價. 買定無壞.

    回覆刪除
  3. 你好! 我正在安排南法行程. 請問你的TOMTOM在那裡買的? 是電話中的APPS嗎? 請問可否離線使用嗎? 煩請指教

    回覆刪除
    回覆
    1. TOMTOM是電話中的APPS, 可離線使用.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...