【Bonjour‧Paris】巴黎聖母院 Cathédrale Notre-Dame de Paris, Museum Pass, 愛情鎖橋, 花神咖啡館 Cafe de Flore

下午9:58:00 Ishiha 2 Comments

今日開始巴黎文化之旅, 一早到了巴黎聖母院大教堂買了Paris Museum Pass.  這張pass真係好好用, 特別係要去凡爾賽宮或要去排隊排到傻的Museum就最好啦!!  只要先做功課, 上Paris Museum Pass官網, 裡面有你要的一切資訊!  Pass可以係機場及各大景點都可以買到,  睇自己的行程,  因為有很多根本不必用到Pass(如巴士底廣場)或者不能用Pass(如巴黎歌劇院)! 所以買兩天pass基本上夠用了!

我的行程計劃去的著名景點, 包括: 羅浮宮美術館(Musée du Louvre)、凱旋門(Arc De Triomphe)、巴黎聖母院大教堂(Cathédrale Notre-Dame)、奧塞美術館(Musée d’Orsay), 以及市郊的凡爾賽宮(Château de Versailles).     這些景點全部都可以使用Paris Museum Pass.  如果單獨購買入場券, 總入場費需要57,而一張2 day Paris Museum Pass的價錢39, 兩日只參觀這5個景點就已經可以節省18, 節省超過三分之一, 而且使用Paris Museum Pass又唔需要再次排隊買入場券, 有些景點更不需要排隊入場, 慳錢之餘更慳了不少時間.

聖母院(Cathédrale Notre-Dame de Paris)位於西堤島(Île de la Cité)上, 出了地鐵後, 會見到司法大廈(Palais de Justice)和巴黎古監獄(La Conciergerie), 都是雄偉又老派的建築.  跨過新橋(Pont Neuf),就會見到聖母院.
聖母院屬哥德式建築形式, 聖母院的歷史可追溯到羅馬時代, 因此可說早在10世紀時, 聖母院就已經成為巴黎、或整個法國的宗教中心.   適逢今年為聖母院建院850周年, 所以廣場上築起了一個台及掛上慶祝語.

聖母院部份建築外觀, 因為我地早上10:00來到.  見登塔頂的人龍都幾長.  所以決定先排隊上塔.
 等了45mins, 終於可以登塔啦!!
塔頂的四面都圍繞著各種型態的怪獸這種怪獸叫做Gargouille
係聖母院欣賞西堤島的另一邊風景真係好正

 不管是眺望塞納河(Seine)或是艾菲爾鐵塔(La Tour Eiffel), 景色一流.
 
之後便一口氣由塔頂樓梯往下到地面.  入教堂是免費的.

 剛進教堂的時候, mass便開始.
 行左一圈, 便離開了咁靚的巴黎聖母院

聖母院旁有2座橋:其中一條係好出名的愛情鎖橋(Pont de l'Archevêché).  橋上兩邊掛了許多鎖.
 見到呢個好cute的鎖
 塞納河左岸是個文化氣息濃厚的區域, 位於巴黎的第六區.
第六區有雙叟咖啡館(Les Deux Magots)&花神咖啡館(Cafe de Flore)最為有名, 揀左去花神咖啡館試下.  不過我地坐低成10mins, 都冇waiter 招待我地, 而且坐得好迫.   吉少話不如走吧!! 連相也沒有心機影呢!!   最後去左對面街的Brasserie Lipp食扒.



2 則留言:

  1. 好眼利喎!咁cute的鎖都被你o也發現。 ^^
    可能出左名...唔休做,招呼都欠奉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國人做野係咁上下啦!! 出名唔代表招呼好, 有時去玩見到都火滾. 呢個keylock真係好得意, 咁cute隨時都會比人清場時剪掉(因為橋已經頂唔到咁重, 政府會大規模剪鎖)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...