【Bonjour‧Paris】Chateau de Versalles 凡爾賽宮, Arc de Triomphe , Centre Georges Pompidou 龐畢度國立現代美術館

下午5:17:00 Ishiha 0 Comments

今日一早到了凡爾賽宮, 凡爾賽宮(第四圈)距離巴黎市區約20公里, 最方便的交通方法是搭乘RER C線於終點站VERSAILLES-RIVE-GAUCHE下車, 只需三十分鐘就可以抵達.  我地都係09:30左右到達, 入場唔算多人.  也不用排隊便可入內.
有著法國王室家徽的宮殿門

凡爾賽宮主要分幾個部分:  1.凡爾賽宮殿 Chateau de Versailles ~ 這裡是凡爾賽宮的主要建築物, 也是最奢華的地方,   裡面有最有名的鏡廳、國王皇后的寢室
2.凡爾賽園林 Jardin et parc de Versailles ~ 法式園林設計的經典作品, 相當遼闊, 大到唔想行.

凡爾賽宮可免費借用語音導覽, 最好自備headphone.  吉少隨身有一對headphone, 所以比左我用.  佢自己找拎住個導覽聽.  沿著指標與導覽慢慢行, 每到一個展廳, 導覽器會自動撥放對應的說明.
先到了皇家禮拜堂 Royal Chapel , 天花壁畫好宏偉.
凡爾賽宮內有好多畫作, 可慢慢細賞.  凡爾賽宮內最多人講&最出名的大廳就係鏡廳, 這個著名的大廳的主要特徵是17扇面向花園的玻璃窗, 每扇包含21面鏡子, 共計357面.  連Ludwig II係林德霍夫宮 Schloss Linderhof都要做一個鏡廳, 可想而知真係好靚.  鏡廳出名人多, 聽閒仲有好多小偷, 請加倍小心!!
 係另一個方向影, 就冇咁多人

皇后房間, 也是Marie Antoinette拍攝場景
最後係大名鼎鼎的畫作: 拿破崙一世加冕大典, 由大衛於1808~1822間複製重畫.  這幅畫有兩個版本, 第一版收藏於羅浮宮, 第二版則放在凡爾賽宮, 兩幅都是真品.  唯一的差別是拿破崙的妹妹寶琳公主的衣服, 從第一版的白色變成粉紅色

凡爾賽宮裡有LADUREE & Angelina.  Angelina 內最出名的係熱朱古力(Hot Chocolate)&白朗峰栗子塔 (Mont Blanc).  行到倦, 真係要坐下嘆嘆茶先得.
凡爾賽宮的華麗不單只係建築及室內裝潢的奢華,  圍繞它周圍的庭園也非常值得參觀. 

凡爾賽花園可以分為好幾區 .  最前面是噴泉區, 夏季這裡會舉行各種噴泉展示會, 在大運河北面有翠安儂宮、小翠安儂宮, 花園現存面積為100公頃, 以海神噴泉為中心, 主樓北部有拉冬娜噴泉,主樓南部有桔園和溫室, 花園內有1400個噴泉, 以及一條長1.6公里的十字形人工大運河 

行下行下唔覺都留左係凡爾賽宮成3個小時, 都係時候走啦!! 出到門口, 真係見到一條好長的人龍, 我地真係好彩呢!!
之後返到凱旋門附近食個lunch
 又上左去凱旋門影巴黎街景.

離遠仲望到新凱旋門
 去完有時間, 便到龐畢度國立現代美術館, 今次依然是用博物館卡,  真係物盡其用.


  一上就上了三, 四樓,  電梯好似太空艙 
 上到去會見到一望無際的巴黎景色, 仲可以遠眺巴黎鐵塔
 MNAM裡面的展覽很多, 裝置藝術都幾得意.



 
當日的特別展館係展覽Andy Wahrol的作品, 不過我地唔夠時間就要離開啦!!


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...