【南法‧普羅旺斯自駕遊】Nice, Eze 艾日山城, Jardin Exotique 異國花園

下午1:32:00 Ishiha 4 Comments

吃了一個完美的早餐之後, 便出發去取車.  由B&B行5分鐘左右到達另一個巴士站, 坐車往市中心Galeries Lafayette.  
 市中心真係好熱鬧, 馬塞納廣場附近有好多酒店及商店食肆.
問過B&B伯伯, 佢話落車沿Promenade Des Anglais[英國人步道] 一路行便會見到Hotel Le Méridien.  那裡便有SIXT租車公司.   英國人步道全長約5公里, 是19世紀初當地英國僑民募款修建而成.  因為南法地處地中海型氣候, 擁有美麗的沙灘及藍色海岸, 向來是歐洲人渡假的首選.   由Promenade Des Anglais一路行見到好靚的沙灘.  
天氣好好, 來沙灘上曬太陽的人也不少.  這裡的沙灘是"石灘", 不似香港那樣全是沙灘.
今次揀左SIXT租了五天, 最平CDAR的Renault Mégane or Similar加保險都係$3800, 唔算貴.  如果識駕Manual車的話, 價格仲可以更平.  不過呢個價錢就未包特別費用 e.g: 甲地租車乙地還車的one way surcharge, GPS...etc.  因為我地會於Nice租車, Avignon TGV還車便加了EUR$75.  去停車場取車發現upgrade左我地架車, 真係開心.  而且係diesel車, 油會平d.
開始正式出發, 第一站去的是EZE.    Eze是尼斯與摩纳哥之間的一個古老小村莊.  由尼斯駕車去只不過25分鐘.   沿路都是山路, 其中見到好靚的蔚藍海岸Côte d'Azur景色, 便停車拍照.
有得係度住真係正!! 天氣好, 環境好, 而且望住地中海, 真係一流!! 唔怪之得咁多有$$人來渡假.
Information centre附近有大型停車場, 我地好好彩一去到就有車位.  記住泊好車後, 買泊車票放在車頭. 因為我地去的時候, 剛好是lunch hour, information centre關了門.    於是順住商店街的樓梯向上走, 便到了Eze入口.
從拱門走過兩邊是石牆, 從這裡一路走上去, 會開始看見不同的商店
可能係午餐時間, 所以比較冷清.  經過一間pancake shop, 來之前online找資料, 知道呢間幾好味, 不過唔知點解今日冇開門, 有點可惜呢!! 唯有係門口影幅相便走了.
從這個入口可以通往Le Chateau de la chevre d'or.  呢間係一間5*****酒店, 環境都唔錯.  而我地就行行下仲走左入酒店房間外, 房內會見到壯麗的海景.   另外, 酒店內的餐廳都好出名.
除了有無敵景觀之外, 它還擁有米芝連一星呢!!  如果想去,最好要訂位, 特別係想要室外靚位.
整個城充滿著中古世紀的感覺
 除商店之外, 這裡有好多工作室 & 畫廊


來這裡最重要的一件事係你非來不可的就是睇仙人掌!!
點解會係仙人掌??
Jardin Exotique 異國花園
(不如用仙人掌園比較貼切)  
 一入園就看到仙人掌跟隱約的海景
整個園內散佈著 Jean-Philippe Richard 的雕塑:大地女神 (Earth Goddesses)
 老實講你不得不花這個入場費6€
因為去到你係山城內睇唔到的視野美
wow!! 真係好靚好靚!! 唔入來真係睇唔到呢個海連天的無敵海景
這個仙人掌園最高處會見到惜日城堡遺蹟
 上到頂見到的遺蹟
望向側面會見到山腰處的 18 世紀巴洛克式教堂及鐘樓
遺蹟的後面, 是一條建於 80 公尺深山谷中的高架橋「Pont du Diable」
行完Jardin Exotique就走啦!!
不過整個山城都好靚
臨走前都拍了唔少相
 之後係EZE食埋Lunch先離開

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 原來南法真係好多地方都好靚, 去完覺得唔夠喉呢!!

      刪除
  2. 黎緊7月會到南法玩, 睇到你個BLOG好詳細既分享! THX!
    另外我覺得同你幾有綠呢, 我今年3月到了黃刀, 2010年四月又到了立山黑部, 同你個時間好接近呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望D資料幫到你啦. 7 月既法國仲靚, 我都好想再去. 原來大家都去D差唔多既地方, 真係有緣呵!! 得閒大家可以交流下旅行心得呵!! 雖然我有D懶唔係成日Update blog (仲有2個國家玩完返來都未有時間寫), 但希望儘量完成.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...