【南法‧普羅旺斯自駕遊】尼斯市集, 城堡 Le Parc du Chateau

下午6:20:00 Ishiha 2 Comments

吃完早餐之後, 就要離開呢間咁靚的B&B.  係度住了兩晚真係好Enjoy.  伯伯仲介紹我地去市集, 最好泊車的地方就係Théâtre National de Nice.  
舊城區(Vieux Nice)花果市集位於尼斯舊城區的撒雷亞大道 Le COURS SALEYA, 星期二~星期日均有花市攤擋, 星期一則為古董市集.  不過未行到心臟地帶, 已經見到一間好出名的雪糕店 " Fenocchio".  雪糕款式多到有成百款,有時太多選擇真係唔識揀呢?!
忍唔住都要食番杯先走!! 我自己叫左3 Scoops 與吉少share.
 雪糕店隔離有間教堂, 我地入左去行左個圈就出來啦!!
市集入面有好多攤擋, 真係超級多人, 連B&B伯伯都叮囑我地行的時候要小心. 
除了新鮮的花果蔬菜, 以及普羅旺斯特有的香料之外 仲有各種香皂、精油、橄欖油等商品.  五花八門應有盡有. 


 市集附近都有幾間餐廳, 見到法國人一早已經同朋友傾野飲野!!  真係嘆~~
行完市集再上城堡花園
 
城堡(Le Parc du Chateau)位於港口左方小山丘之上,可以步行, 亦可搭收費電梯到達. 1706年城堡未被Berwick公爵毀壞之前, 它一直肩負著保護尼斯古城的責任, 今天只剩下它的遺跡.   城堡位置可以眺望舊市集.  每間屋都係紅橙色的屋頂好sharp呢!!
 整個天使灣景色好靘, 特別係陽光普照的日子, 海水也特別清藍.
 望向海邊好多人在曬太陽,   當然唔少人係度天體日光浴啦!
半山腰有個美術館不用錢的當然要進去一下, 裡面有展出尼斯當地的藝術家作品.  山頂有個大公園,  有好多小朋友玩的遊樂設施.
 離開尼斯前, 都係要行多次天使彎先捨得走, 真係好靚呢!!  中午時份沙灘上的人更多.
 駕車去下一站: Cannes

2 則留言:

  1. 市集好多嘢睇!我實有排逛 heehee...
    尼斯的環境好美,難怪不捨得離開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 其實我今次都去左好多過市集呢!! 個個都好多野睇同埋架.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...