【Bonjour‧Paris】羅浮宮Musée du Louvre, Huîtrerie Régis蠔食, Pierre Hermé

下午11:51:00 Ishiha 5 Comments

以前為舊皇宮的羅浮宮, 建築本身就是一座藝術品.  羅浮宮原本是個展示蒙娜麗莎等文物的小型美術館.   但從19世紀開始, 由拿破崙遠征各地帶回大量的藝術品.  包含古希臘、古代埃及、古代東方、美術工藝、繪畫、雕塑等.  目前館藏約莫30萬件, 其中有3萬件在這裡展出.


羅浮宮除周二閉館外, 每天0900-1800開放, 每周三和周五晚開放至21:45.  剛好今日是星期三,所以我地下午時份先到, 行完再吃晚餐.
人真係好多, 不過入場時都可以, 特別係我地用museum pass, 都唔駛點排隊
羅浮宮主要分成三個部分, 以金字塔大廳為中心四散.  黎希留長廊(Richelieu):主要展出德、荷、法的繪畫作品(3樓).  丹農長廊(Denon):以蒙娜麗莎為首的義大利、西班牙、法國等繪畫大作(2樓).  修利長廊(Sully):以古埃及、希臘美術為主(1樓).

當然最有名的鎮館三寶是不能錯過啦!! 蒙娜麗莎:丹農長廊2樓;  米羅的維納斯:修利長廊1樓 及勝利女神:修利長廊2樓 .

維納斯 : 1820年在愛琴海上的米羅斯島發現,  推測是西元100年前的作品,  被視為希臘美術傑作, 美神阿普洛迪的雕像.
之後去參觀拿破崙三世居室, 呈現拿破崙昔日居住的房間
接下來都是以畫作為主 

第二寶: 蒙娜麗莎, 去睇既時候, 唔算太多人,而且特別放security看管.
 第三寶: 勝利女神, 好可惜吉少今次睇唔到
 睇完Musée du Louvre, 本打算去La Régalade Saint-Honoré, 點知email訂位的時候, 佢搞錯左日期.  雖然我有不停email過改日期, 不過沒有reply!! 最終一嘗唔到呢間小酒館.  下次要再試過.  之後返回第六區, 先到Pierre Hermé買dessert食.   好好彩趕到closed之前買左兩件cakes及macarons.
再到Huîtrerie Régis開餐
 晚上1900到, 都唔駛等位.  不過店內位置有限, 要吃就早點到啦!!
吃飽後, 返酒店繼續. 
食過FAUCHON, Laduréemacarons, 我個人始終最愛吃PH,  愛它的原因是味道有層次, 重點係不會太甜!  最著名的Ispahan由玫瑰、覆盆子、荔枝組合, 相當酥的杏仁餅內加入玫瑰奶油,  連同酸甜的覆盆子一口咬下, 玫瑰奶油香味非常濃郁  並帶出覆盆子的酸.

5 則留言:

  1. Pierre Hermes 真的很好吃,不過價錢唔便宜^_^ 小小一個 macaroon 要幾磅⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都有得賣, $230 7小個, 是否貴過英國?

      刪除
  2. 羅浮宮很值得參觀呀~~ 看到了很多大師級的作品~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間有限, 都係睇自己喜歡既大師作品. 羅浮宮咁大,真係要幾日幾夜先睇得哂.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...