【南法‧普羅旺斯自駕遊】聖十字湖 Lac de Sainte-Croix, Verdon, 幸運的遇上了薰衣草

下午9:36:00 Ishiha 0 Comments

去完咁靚的陶藝山城 Moustiers-Sainte-Marie, 便駕車到 Gorges du Verdon "維東峽谷".  由Moustiers-Sainte-Marie經D957便可經Gorges du Verdon欣賞Lac de Sainte-Croix景.

這座峽谷號稱是歐洲境內的最美峽谷, 以斷崖及億萬年間形成的壯麗景色著名.  Verdon 指的是切穿峽谷的這條河, 而名字的來源是取自拉丁文 Ver-「綠」的意思.  一路沿著山路上, 就會見到Lac de Sainte-Croix聖十字湖.
Lac de Sainte-Croix其實是個人工湖, 為了下游的聖十字湖水壩而建造的. 

今日天氣好, 見到湖上有好多人在划艇.
整段峽谷山路並沒有真正一個所謂的觀景台, 有的只是一些避車處, 始終都係公路之上.  所以見到靚景, 我地就會快快停車影幾張相.
因為一路駕車都係見無盡頭的Verdon峽谷景, 加上已經是下午五點多, 我地最後都放棄到聖十字湖.
另轉移目標去Lavender精油工場.  原來去精油工場, 會沿D56公路走.  
好好彩比我地遇上9月唔會見到的Lavender呢!! 
雖然塊lavender田唔大, 但已經好開心啦!!




開心完後, 當然要繼續行程, 沿路開車見到好多已收割的lavender田同埋大大塊的太陽菊田.  如果早兩個月來, 應該會見到好多花田, 應該會好靚. 
到達了Lavandes Angelvin 薰衣草農場 http://lavande-valensole.fr/.  據Misha講拍Lavender最佳位置, 位於 D6 路上, 任何書上或是有薰衣草圖片的部分, 絕對會在Lavandes Angelvin的薰衣草田裡拍.  因有區高高低低起伏的山丘部分. 
薰衣草的蒸餾桶, 這家農場用的是西元六世紀就由阿拉伯人發明的蒸餾方法, 也就是古法. 
不過入到去有少少失望, 沒有我要的product!! 不過冇記錯, 精油確實係平.  之後我地行左一圈就走啦!! 返到酒莊, 我地要去品酒.  最後就買左兩枝酒返來呢!!  特別Provence, 最出名的Rose係好好飲, 而且近年好興呢!! 女仔就更加鍾意, 因為易入口, 唔覺意就飲左好多.





0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...