【南法‧普羅旺斯自駕遊】Avignon TGV 還車問題

下午10:04:00 Ishiha 0 Comments

今早要乘坐TGV由Avignon到Mont St Michel, 終於要同南法say BYE!! 坐TGV由Avignon到Mont St Michel有直接火車, 不過一日都係得一班, 即是TGD5350班車, 09:14開出, 14:55到達.  時間唔夾, 就要先去Paris停一停, 再轉較密的火車到Rennes了.
講開大部份人都係以Avignon做開始/終點站, 所以租車還車都會係Avignon TGV站.  呢個站好靚, 不過要找租車公司就有少少難度啦!!  好似我今日要還車, 就出現左少少問題.   極推薦要早D到, 同埋希望寫完呢篇BLOG可以幫到人!!

今次租車公司係Sixt, 用Google map check Place de l'Europe 84000 Avignon地址真係有d驚, 係會查到去市中心那個車站, 而唔係TGV Avignon (地址好似一樣都係 84000 Avignon).   但我明明就係揀左TGV Avignon還車, 點解會搞成咁??  一心諗住早d去, 唔理3721都要駛到去TGV還車, 最多咪同佢理論或者比$$.
我地由Avignon城中心駕車到TGV站, 幾分鐘就到.   雖然我有預多左時間, 最後我就用左20分鐘找租車公司的停車位置.   我見每個Parking zone都係要入閘, 泊錯左點算?? 所以吉少落車入去問, 仲行左好遠先找到租車公司.  點估到租車公司係哂車站出面先得?!  仲要咁遠 (睇衛星圖就知啦) 我等極都唔見吉少, 都搞到好心急, 因為時間越來越少.  於是我係外邊繞多兩圈.  終於比我見到Sixt的parking. 個signage細到唔會睇到, 仲只得一個signage.  之後係大門口見到吉少, confirm泊係P3.  呢張圖係TGV Avignon官網找, 都冇指示
我係google map做左張map, 應該易睇少少, 起碼係衛星圖.
去到Sixt counter好快搞掂, 真係安心哂.
之前太過心急, 相都冇影到, 最後影左呢張相. 右邊那間就係Sixt啦!!
所有租車公司就係呢d鐵皮屋, 之前online睇forum都知, 但估唔到招牌係要走埋去先知邊間.  可能租車比較好, 出車站後有哂指示, 但我係甲地租車乙地還車, 都未去過呢個TGV站.  又點知呢?? 係signage不足下, 找parking真的很難.

安頓後, 先有d心機影下Avignon TGV
車站就真係幾靚, 不過可唔可以D配套做好D呢?
 
 終於完成了7日6夜的南法之旅, 並帶住係南法買的Lavender繼續行程

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...