【南法‧普羅旺斯自駕遊】愛上L'isle sur la sorgue 古董家具 Sunday Market

下午5:00:00 Ishiha 4 Comments

吃過早餐後, 便開車到L'isle sur la sorgue.  L'isle sur la sorgue中文稱為"索格島", 但其實它並不在海中, 而是因為索格河環繞小鎮四周.   L'isle sur la sorgue係一個古董水車小鎮, 行到每一處都見到水車, 還在動呢!!
今天來到正好是星期日, 這裡有市集, 而且更是南法最大的古董市集.  停車的地方係市中心不遠處, 最好係早上10:00前到達, 不然好難找車位.  剛好去到有車位, 所以泊好車後, 走過對面馬路已經見到市集了.
人很多呢!!
行這個市集, 跟之前行的有點唔同.  買的種類很多, 而且擺攤好整齊.  攤兩旁都有好多特別的店.

去到市集, 見到好多想買的東西, 但一打開手袋的時候,  發現漏帶了錢包!! 真係見到都冇得買, 真可惜.  
當中有些攤檔可以接受credit card, 就好似呢間, 又有得試食, 所以我地都買左幾樽麵包醬返來, 款式多之餘, 仲係organic.
 當日仲有champaign, 免費請客人飲湯, 而且個杯仲送埋比你.
其實河床裡有好多海草, 係陽光底下, 加上河水又清, 真係好靚!!
冇得落水, 唯有加我地兩個影入呢張相.
 我自己都幾鍾意 L'isle sur la sorgue, 佢仲有個外號叫: 法國威尼斯
有得行又有得睇d特別既野, 慢慢行又唔覺行左兩個多小時.

市集後半部係古董攤

 賣古董家具比較多
市集周圍就是眾多古董、家具店所在

其實都唔係全部賣古董, 新潮的家品都有架

4 則留言:

  1. 嘩!免費請客人飲湯,仲送埋杯作留念,真GOOD!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有帶隻杯返屋企, 估唔到法國人搞champaign咁一絲不苟.

      刪除
  2. 古董家具市場很有興趣~~南法真的不一樣~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國有好多古董家具市場, 但時間有限, 真係睇唔哂. 巴黎也有好幾個呢!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...