【Bonjour‧Paris】不同角度的艾菲爾鐵塔 La Tour Eiffel

下午8:12:00 Ishiha 3 Comments

艾菲爾鐵塔(La Tour Eiffel)世界著名建築、法國象徵之一、巴黎城市地標之一、巴黎最高建築物.  得名於設計師居斯塔夫•艾菲爾, 屬於世界建築史上的技術傑作.
 
都唔駛講太多, 好多人都去過艾菲爾鐵塔Tour Eiffel.   有興趣可以登上艾菲爾鐵塔睇巴黎夜景.  未出發之前, 也有考慮Tour Eiffel餐廳, 打email訂位也只有lunch hour時段.  對我而言, 今次再訪法國, 要排長龍先有得上去, 那就算吧!!

夏佑宮(Palais de Chaillot)確實是欣賞巴黎鐵塔美景最好的地點!  坐地鐵9號線到Trocadero站下車, 一出地鐵站就是夏佑宮. 
 
從夏佑宮的高台上俯看, 可以連同下方的噴水池, 綿延過塞納河, 再到巴黎鐵塔, 將整片美景盡收眼底, 真係好靚啊!
除左夏佑宮之外, 凱旋門 Arc de Triomphe也是另一個選擇, 因塔頂可看到艾菲爾鐵塔
仲可以睇埋熱鬧的香榭大道

3 則留言:

  1. 夜晚的巴黎鐵塔好迷人~~~ 其實在地下望著鐵塔的景色, 可能比在上面望下來更吸引~~

    回覆刪除
  2. 完全同意, 係周邊對住個鐵塔影相靚過影其他.

    回覆刪除
  3. 早午晚的鐵塔一樣非常吸引 :-)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...