【南法‧普羅旺斯自駕遊】紅色山城 Roussillon

下午11:52:00 Ishiha 8 Comments



Roussillon是盧貝宏(Luberon)山區的美村之一, 泊好車後往上走
見到城內的所有建築物都由紅色土壤構成的.   主要原因在於Roussillon在一座紅色的礦山之上,  這也是在普羅旺斯裡, 最與眾不同的一個山城.
 市中心的主要街道, 除左少不了的紀念品店, 仲有來自世界各地的藝術家畫廊

天然赭土係呢度最豐富的自然資源, 當地人不但運用赭土來作為最天然的油漆, 也運用赭土在藝術創作上.
赭土石礦脈帶的懸崖
 整座山城都是紅色的建築,  黃昏下顯得格外火紅
 行經一間餐廳見到樹上有好多葡萄
沿著熱鬧的街道一路上, 會見到鐘樓與教堂
 
 
 
係教堂外望出去的紅色礦山
 若以Luberon區內的兩個山城Gordes與Roussillon比較, 
我個人較喜歡Roussillon, 起碼享受到山城的幽靜

8 則留言:

  1. 你好,我也是打算八月去南法自駕遊,看了你的blog所遊景點與我計畫相近,可否請問泊車位是否很難找?真的找不到話隨便泊被抄牌機會高嗎?

    回覆刪除
  2. 多謝你的回覆。我還想請教你在sixt 租車多少天?GPS option 加多少錢?你好像有自備Tom Tom GPS, 是在香港買的嗎? 因我check 過租車加GPS 很貴(hertz price:euro99 for gps + euro 60 for returning the gps in different places), 正考慮是否自備更化算。
    不好意思,很多問題考慮中,麻煩哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係sixt租了6日車, 用租車公司的GPS一D都唔平, 相信也要港紙百多元一天. 如果租車公司用的GPS係跟車內置那款, 就咁慘!! 因為唔知佢地有冇UPDATE地圖. 就我今次去第一日就有寫我迷路的經過, 你可以睇返我個BLOG.

      刪除
  3. 多謝你的回覆。我還想請教你在sixt 租車多少天?GPS option 加多少錢?你好像有自備Tom Tom GPS, 是在香港買的嗎? 因我check 過租車加GPS 很貴(hertz price:euro99 for gps + euro 60 for returning the gps in different places), 正考慮是否自備更化算。
    不好意思,很多問題考慮中,麻煩哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我計過自己買Tomtom要$600多. 睇你用得多唔多日去計返條數. 而我近幾年都常去歐洲玩, 所以買一個tomtom歐洲版真係算抵. 間唔中我也有見到TOMTOM做discount, 睇下你夾唔夾到啦!!

      刪除
    2. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
  4. 你的Tom tom 導航是一部機還是手機app? 600 是指 hk$ or €? 香港那裏有得買及做 discount呢? 我在網上只見到台灣及歐美地區有得買謝謝你的回覆

    回覆刪除
  5. 我的tom tom是手機apps. $600 是指港元. Pls see URL:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomtom.europe&hl=zh_TW

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...