【南法‧普羅旺斯自駕遊】Avignon 住宿推介 Romantic French Domaine de Rhode

上午1:46:00 Ishiha 2 Comments



Photo of the Day

一開始plan法國旅行的時候, 都有考慮要住d唔同風格的酒店/B&B.  有時鍾意的房, 好多時都要早book.  我出發前3個月前book, 加上9月來, 過左peak season,  選擇上依然有的.   睇過好多係Avignon的居室, 始終最鍾意呢間Domaine de Rhode.  由Avignon舊城區駕車到Domaine de Rhode, 車程都係7 mins.   仲有free parking.  我自己覺得住係舊城區係方便d, 自駕遊的話就要煩著泊車問題.

Domaine de Rhode係tripadvisor內 B&B 排名#1. 加上Review好好, 所以一有房都唔考慮下book了. 期間屋主會與你email聯絡, 確認後便交deposit.

當日來住的時候, 正正香港打緊10號風球.  車一駛入, 屋主就即刻走出來迎接我地.   仲問我地係咪因為颱風影響遲左先到.  HAHA!! 其實係我地貪心玩過哂時間, 仲食埋飯先返.   不過屋主好好人又細心, 仲擔心我地未有飯食呢!! 因為要出返去舊城區先有得吃的.

好了, 睇睇我地住的房間.   間房好大,  中間位置係一個廳, 一邊放了書櫃, 另一邊是長梳發.   房門口仲貼左張notice, 寫明房內的物品, 係屋主家人遺留落來, 爛左就冇.  溫馨提示住客要小心使用.  
身後面的火爐係用得架
 我都幾鍾意床上的門框
但最最最鍾意都係呢個french bath!! 我都係度浸左兩晚呢!!
始終都係夜晚, 影唔到整間大宅. 第二朝起身, 再落樓慢慢參觀
住宅門口
 門口左邊係偏廳, 有沙發,琴, 棋, 書, 酒杯, 可以傾談玩樂的地方
右邊就係吃早餐的地方.  雖然係B&B, 但係早餐超豐富, 牛角飽就唔少得, 仲好似Buffet咁有好多選擇.  
屋主仲同我地講, 果汁好新鮮, 係佢地附近農場買回來的, 我地飲完都覺得好好味!!  屋主超細心, 仲切埋生果比我地呢!! 
吃早餐的時候, 見到一對美國的couple, 佢地一聽到話HK打風, 不知幾擔心, 仲問候我地的情況.  而屋主預備好早餐後, 仲一起坐低與大家傾談.  原來屋主都好鍾意去旅行, 每年都會一家人去旅行.

吃飽飽後, 繼續係屋外行下影相, 環境真係好正!!
我自己就好鍾意呢張係大宅前面影的相
無論環境, 地點, 舒適度, 價錢, 呢間B&B一定好過住酒店, 下次有機會我都會再返來住.

2 則留言:

  1. 不得了,你們入住呢間B&B好吸引,好有住家feel,忍不住再翻看相片!謝謝分享呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢家B&B價錢又唔貴, 屋主又好, 所以推介比大家.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...