【南法‧普羅旺斯自駕遊】向南法出發, 戴高樂CDG機場,TGV高速火車

上午12:00:00 Ishiha 2 Comments

今次是我地結婚四周年旅行, 睇返3年前寫既一篇blog: Planning our 1st Wedding Anniversary Trip原來我都已經達成所有心願, to go list都完成哂!! 好開心呢!! 呢幾年同小吉子結婚後每周年都會去一次long trip慶祝, 有時會加埋生日trip去d短的旅行, 希望繼續長去長有啦!!

今次去法國都係見到cx fanfare機票平到笑, 由原本諗住一心去意大利玩, 瞬間就變左去法國了.  未book機票之前, 都開始睇定意大利travel book.....點知屋企一本法國既travel book都冇, 所以我都唔係用左好多時間準備今次的旅程, 係上網search hotel & 火車的時間用得較多時間之外, 其他都唔算太有planning.  都係去到邊食到邊玩到邊.

今次我地會分南法及巴黎兩個部份玩,  南法會以7日6夜的行程玩盡自己喜歡的普羅旺斯山城及蔚藍海岸.   而餘下的日子會於Mont St Michel 及以巴黎為整個行程作尾段.

TGV 火車會於3個月開始以Early bird價錢買票, http://special-offers.en.voyages-sncf.com/en/train-south-of-france, 出發日期愈短, 價錢會愈貴.  就以我於3個月前買的火車票為例, 由CDG TGV出發往南法Nice為終點站, 兩人first class價都係EUR$124.  我覺得平到笑! 因為我上到車望下隔離年過65yo 的婆婆伯伯, 佢地以老人價買票, 張飛仲貴過我呢!! 所以早d plan買定火車飛啦!! TGV Online ticket要用credit card付款, 不過就可以選擇以e-ticket/郵寄方法取票或於火車站內取.  但係有d火車票係要係火車站內取票, book時會列明.

之前也有考慮過坐domestic flight由CDG去Nice Airport, 若以我早機7點多才到達CDG Airport再清關出去轉機的話, 要選擇早上9:00後的機飛, 係唔會係CDG Airport出發, 而係去左另一個Orly機場.  最後都選擇了由CDG坐火車南下到Nice了.

今次行程概覽, 相關地點既Blog可click入詳細閱讀
17 Sept : HK --> Paris --> Nice (By TGV)
18 Sept : Nice  --> Eze--> Monaco
19 Sept : Nice --> Cannes --> 酒莊住宿
20 Sept : Greoux-les-bains --> Moustiers-sainte-marie --> Gorges du Verdon --> Valensole    (D56) -->酒莊
21 Sept : Arles --> Saint-Remyde Provence --> Avignon
22 Sept : Avignon --> L'isle sur la sorgue market --> Fontaine-de-Vaucluse --> Gordes --> Roussillon
23 Sept : Avignon 還車 --> Mont St Michel
24 Sept : Mont St Michel --> Paris --> Love Wall --> 聖心堂 Basilique du Sacre-Coeur--> 艾菲爾鐵塔 La Tour Eiffel
25 Sept : Paris --> 西提島聖母院 Cite、Notre-Dame de Paris --> 羅浮宮 Musée du Louvre --> 凱旋門 Arc de Triomphe
26 Sept : Paris --> 凡爾賽宮 Chateau Versailles --> 奧賽美術館 Musée d’Orsay
27 Sept : Paris Shopping day!
28 Sept : Paris --> HK
29 Sept : HK

之前睇Travel book都唔算有太多南法小鎮的介紹, 只有靠網上找info, 但太散唔算太多.  特別係我去Moustiers-sainte-marie, Fontaine-de-Vaucluse, L'isle sur la sorgue呢d小鎮, 真係唔多info.  不過有GPS, 都唔會去唔到.  加上鎮真係唔大, 冇地圖都自己可以走一圈.  去歐洲有個好處係有Information centre, 通常都係市中心位置.  若果真係要找地圖, 都可以去那裡取資料.

講開GPS, 法國自駕租車用的GPS, 一定係out-dated.  所以好多時都會迷路.  就我第一日係Nice駕車到Eze, 再到Monaco. 帶著自己的tom tom GPS外, 又用埋車內的GPS, 信以為車上GPS都OK.  之後返回B&B時, 因為太信任車內GPS就出事啦!! 而小吉子又好安心地放埋自己帶來的tom tom係車尾箱.  結果迷路了!! 最後要停車取回車尾箱的tomtom.  原本30MINS的車程變左1.5 HRS先返到B&B.  所以法國本地租用的GPS可靠程度真係令人吃驚.

好啦!! 起程到法國了.  我地坐00:45的飛機直飛去巴黎.
到達巴黎CDG機場時也只不過早上七點多, 諗住法國人做野邊度會咁快 (因為去西班牙那次用上一個鐘有多去清關呢), 所以Book火車飛時唔敢選擇9:30am的車, 寧願再坐遲一班 11:40am的火車直往Nice.  因為一日只有3至四班火車由CDG往Nice, 其中更有d班次要中途轉車/轉火車站.  火車直去Nice的最快是11:40am那班的了.  點知今次清關用左半個鐘搞掂!!

CX落機與TGV都係Terminal 2, 所以由機場行過去TGV都唔算遠, 15分鐘左右便到了.    因為太凍的關係又沒有帶夠衫, 所以我沒有好好在車站內拍照.   只係隨意拍了幾張. 

  
  去到TGV, 第一時間要做的是換火車飛.  如果要取票的話, 用黃色ticket machine就可以了. 
由CDG到Nice, 火車時間要6小時30分鐘.  一路南下, 車外天氣由冷冰冰變得陽光普照
火車時間長, 我地爭取時間好好訓一覺.

2 則留言:

  1. 9 月仲見到lavender 真開心......你呢個trip 令我又重燃希望喇....
    因工作關係, 薰衣草O既旺季我唔可以請假, 每年只可以9月或10月先可以放長假去long trip.......
    9月都見到薰衣草, 實在令人興奮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係避旺季去旅行一族, 所以每年長trip必會於9月10月放. 我都好開心見到lavender, 真係意外收獲.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...