【南法‧普羅旺斯自駕遊】天空之城 Gordes

下午11:47:00 Ishiha 6 Comments

因山居歲月(Peter Mayle)這本暢銷書, 描寫普羅旺斯小山城的美好生活而成為熱門的觀光勝地.  加上電影美好的一年(A Good Year)在此取景,  且得過全法最美村莊的頭銜, 所以普羅旺斯的Gordes最出名!! 其實Gordes在法文上的意思是「懸在空中的村子」, 好多人都稱它為「天空之城」.
由Fontaine-de-Vaucluse駕車到Gordes, 車程也只不過20分鐘.   未上到去Gordes, 已經被它的山城外觀吸引.
Gordes不但城本身靚之外, 從城內往下望, 個景也是超棒的.
因為假日, 山城內都是人, 所以泊車的地方也比較難找, 最後我泊了車係旁邊上山的路上, 希望唔好被警局抄牌.  落車後往上走, 便見到美好的一年Marion Cotillard 工作的小餐館
一進城就會看到Château de Gordes, 城牆高達數十公尺, 極為壯觀
 城門前矗立著紀念第一次世界大戰陣亡將士的紀念雕像
走入小徑去睇睇
  
係上面陽台嘆茶感覺真正 , 可惜我地停留時間唔多
 
好多人呢!! 
其實佢地都係睇緊由山城望出去的一大片平地 
 臨走前, 當然要去影整個山城全景相.  觀景台其實係另一邊下山的路上
我個人覺得係馬路邊影過去會更加靚, 呢篇blog的第一張相就係馬路邊影過去的
而觀景台附近可以停車, 要影整個山城就要行出去近山邊位置了
 若果去的時候是lavender季節, 就唔可以錯過去Abbaye de Senanqu
由下山路就有指示牌寫著去 Abbaye de Senanqu的方向.  
這張相就係朋友於7月份拍的相, 真係好靚好吸引
 下次有機會真係要lavender季節去玩一次.

6 則留言:

  1. "天空之城"的風景很美呀~~~ 如果7月見到薰衣草真係好吸引~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有lavender睇仲要去多d時間, 因為實在太靚!!

      刪除
  2. 你地總共去左幾多日呀? 去左好多地方呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢個Trip總共去左13天, 南法就6日6夜, 之後都去左巴黎繼續玩.

      刪除
  3. 你好,我也是打算八月去南法自駕遊,看了你的blog所遊景點與我計畫相近,可否請問泊車位( 如gordes, Roussillon, pont du gard) 是否很難找?真的找不到話隨便泊被抄牌機會高嗎? 謝謝

    回覆刪除
  4. 你好, 我係揀泊停車場先. 但萬一爆哂, 我都係人泊我泊, 同埋都係泊一陣. 始終有抄牌機會, 睇下自己好唔好彩. 因為我睇blogger都有人抄牌被罰.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...