【芝櫻✤櫻花】5月北海道の9天賞櫻自駕之旅 美瑛 青池 十勝岳大雪山 白金溫泉 拼布之路 富良野まさ屋咖哩蛋包飯

下午10:56:00 Ishiha 6 Comments

 Photo of the day

吃過早餐後, 便開車到青池.  沿途開車, 見到後面既十勝岳, 真係好靚!!  因為我地早去, 好好彩停車場有空位.  

1988年十勝岳火山爆發後, 為了儲存火山泥流保護美瑛町所建設的人工水池.  因為其池水有青藍顏色, 所以又稱「白金青池」、「美瑛白金青池」.   沿著步道行入去, 已經見到青池, 可惜一早天氣唔算大放晴, 所以池水也沒有我想像中咁靚.
青池其實係地下水和溫泉水匯流的地方, 水中成份有大量的鋁, 係太陽光照耀下池水會變成青綠色的.


水中央係白樺樹

走既時候, 天氣變得比較天晴, 來既人也就更多.  停車場已滿, 所以外面等候既車有著一條小車龍.  之後, 我們向著白金溫泉進發, 先到了白金瀑布.
然後再駛上十勝岳大雪山
 上到去, 真係冇諗過呢度咁凍, 又大風, 真係吹到人都顛.
由於太凍既關係, 真係影完相就上返車.  我地仲食埋個Dessert先開車到下一站.  呢個dessert都係我昨日係Furano Délice 菓子工房時買既, 見到太吸引忍唔住買左.  加上今朝早餐實在太豐富, 所以留返而家先食到.
之後開車到拼布之路    Ken & Mary Tree →    Seven Stars Tree →    Mild Seven之丘 →   親子之木 → 西北之丘展望公園 

Ken & Mary Tree (ケンとメリーの木)    389 071 727
因為一個廣告, 呢棵樹紅足40多年
Seven Stars Tree (セブンスターの木)      389 175 129
 美瑛拼布之路,  好整齊綠油油一片, 好靚!!
親子之木 (親子の木)     389 128 063
去到見到親子之木好似有點乾枯既感覺,  其間見到幾位強人坐的士來到這裡影相, 不過係超大聲, 立時破壞這個寧靜既環境, 所以我都影完即走.
 西北之丘展望公園      389 128 063
呢度環境唔錯, 不過好大風, 吹到我都覺得好凍.
 上到去展望台, 望向十勝岳大雪山, 真係覺得好靚!! 可惜天氣唔太好, 開始好大霧呢!
 Mild Seven之丘(マイルドセブンの丘)     389 064 288/389
到了吃午餐既時間, 我地今次去左富良野吃 まさ屋咖哩蛋包飯 
雖然蛋包飯好普通, 但呢間店全部食材包括米, 蛋, cheese, 蔬菜及肉, 都是產自富良野
就連簡單既飲品, 全都是出產於富良野, 
他們對於自家產物, 以及對食物既堅持, 對於每個食客來講, 真係好有HEART!
去得富良野, 順度去埋富田農場.  
雖然5月未到薰衣草花季,  不過也要來吃杯薰衣草味雪糕才走也好.


離開美瑛同富良野, 駕車到今晚既住宿~JRINN 旭川
我揀呢間酒店住既原因係佢剛開業一個月, 以旺季來講,
我覺得價錢好平, 而且地點方便.  見有房就book左啦.
估唔到去到有驚喜, 酒店新之外, 連staff d 英文都好好!!

JRINN酒店大堂
而且仲有閱讀室
 可以慢慢睇書飲返杯咖啡
 估唔到書都唔少架!!
房間唔算細
洗手間都算唔錯, 比一般房大!! 而且房內有介紹, 仲有pillow corner呢!! 贊!!

6 則留言:

  1. 青池好靚呀....
    好掛住美瑛....
    酒店那幾張相好CHOK...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意美瑛,唔係花季來玩,都覺好靚!哈哈!係吉少擺pose chok囉!

      刪除
  2. 你都唔弱吖...........哈哈

    回覆刪除
  3. 青池真係人間仙景呀! 未開既薰衣草都見到一遍紫色, 好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果花季去富良野, 真係好靚!! 五顏六色, 不過今次睇唔到薰衣草, 都起碼見到其他花呵.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...