【Bonjour‧Paris】巴黎蒙馬特Montmartre 聖心堂 Lafayette gourmet海鮮

下午11:24:00 Ishiha 9 Comments

今早由Mont St. Michel坐火車到巴黎,  本想於離開Mont St. Michel前再次上山, 但時間唔夠, 唯有離開.   有待下次再來Mont St. Michel又有另一番更好的景象.  今次揀了住係Saint-Lazare station附近,  去邊都方便, 並鄰近Lafayette及Printemps.
係酒店Settle好後, 便到Montmartre.  蒙馬特( Montmartre )位於法國巴黎市北部, 是巴黎十八區中較小的城鎮.  麻雀雖小, 鎮內景點卻不勝枚舉.

先到了wall of Love - Le mur des je t'aime, 就係Abbesses MRT 一出就係.  這幅牆由法國音樂家 Frederic Baron 設計, 裡面包含了 311 句由 251 種不同國家語言寫成的「 I Love You」字樣.
早聞蒙馬特的美名, 但我比較在意就係這裡的治安, 走在巴黎身邊到底有幾多個扒手和小偷.   不過應到的地方,就要提醒自己一定要去,  所以即使蒙馬特位於治安最差的北區, 我還是去了!

蒙馬特有好多美麗的樓梯,  很多電影、廣告在此取景
 
來到小丘廣場(Place du Tertre)見到好多畫家在展示自己的畫作
廣場內有街頭畫家可以為你畫一幅自畫像, 用來留作紀念!
而且還有許多街頭藝人表演
小丘廣場附近有好多小店, 有畫廊, 有吃, 有海報店, 更加唔少得cafe.

巴黎著名的地標之一要數聖心堂(Basilique du Sacré-Cœur).   如果從地鐵Anvers站上來聖心堂,  可以行樓梯, 亦可以用登山纜車上來.  坐在聖心教堂前的草地和樓梯可以欣賞巴黎市景, 當地人及旅客最愛在黃昏時來此打發時間.
聖心堂是由Château-Landon所開採的石灰華岩所建成的, 這種岩石會不斷的滲出方解石, 可以確保聖心堂既使在風化與污染的影響下, 依然可以保持著白色的外觀.   聖心堂的圓頂有巨大的鑲嵌畫, 被稱為基督聖像(Christ in Majesty),也是世界上最大的鑲嵌畫之一.
這裡遊客相當多, 所以小偷、扒手、騙子也特別多,  算是治安唔太好的區域, 眼見有幾個警察時常在巡邏及搜身.
 聖心堂樓梯前面有一大塊草地, 好多人呢!!
穿越 Rue des Saules 後可以看到一間粉紅色的小房子 (Au Lapin Agile), 是巴黎至今仍在經營的最古老的藝術小酒館, 它也是蒙馬特高地歷史的見證.
 
Au Lapin Agile的對面是一片葡萄園 Clos Montmartre, 園裏有兩個葡萄品種:佳美(gamay)和黑比諾(pinot noir), 均來自楓丹白露的一家葡萄酒莊園
之前睇過bunnyvivi介紹過La Table d'Eugène, 本想離開Montmartre區前到此餐廳食一個early dinner, 但用google map GPS direct也找不到, 只見其中一條街全是黑人, 加上入黑, 係咁既情況下只好放棄.   

返到酒店附近的Lafayette內開餐, 點解會揀呢度? 之前找資料加上朋友介紹, Lafayette gourmet內有海鮮吃, 而且係即叫即開.  價錢大概都係€60, 抵食!


9 則留言:

  1. 我記得當年去畫家村都俾左成千蚊港紙畫左幅人像畫 (兩個人), 而家諗返起都覺得幾貴...
    巴黎呢個地方我同老公都又愛又恨, 我對巴黎既印象係佢浪漫迷人一面 (可能細個受張國榮日落巴黎影響), 但老公就記住佢地鐵污糟有異味覺得巴黎麻麻地...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係對巴黎又愛又恨架. 但真係要比較南法與巴黎, 我會揀南法多d. 始終城市感太動的地方, 治安及生活態度都差d.

      刪除
  2. 小吉子明明在第一張相表現得好開心,因麥解究第二張苦瓜乾!haha ~
    嘩 ~ 引c小高啦 ~ 即叫即開的生蠔呀!吞口水中.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都比你發現呢!! 其實佢係倦. 因為佢學人地係wall of love前抱起我轉左個圈, 再加埋行左好多樓梯所致. 我好鍾意食生蠔, 所以去法國都食左幾轉.

      刪除
    2. "佢學人地係wall of love前抱起我轉左個圈" -> 好sweet呀! 係咪有咩含意架?

      刪除
    3. 我地去到見在場有男士揹住女士又見到對couple拗哂腰對kiss, 吉少咪抱起我囉. 在場好多人, 大家好似比賽咁個個唔同花樣, 1pair pair同相方影相. 我地都有人幫我地見証左呢個抱抱既場面架.

      刪除
    4. 真係好多樓梯, 請自行想像在中上環不斷行樓梯上落大道東與堅道

      刪除
  3. 巴黎...實在太美的地方!! WALL OF LOVE未去過... 我都想去一下!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國係一個地方使你又愛又恨. 而Wall of love前的人和事, 先係有趣的地方.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...