【南法‧普羅旺斯自駕遊】Vineyard - Abbaye Saint-Hilaire Ollieres

下午10:36:00 Ishiha 2 Comments

今次去南法的另一目的是要住在酒莊內.   係French vineyard accommodation看過Provence內有酒莊住宿的唔算多.  除了Avignon附近會比較多之外, 想係Provence中心位置住的酒莊, 可能只有 Château de Berne.  不過再上網check過,  好多網都有介紹Abbaye Saint-Hilaire, 而且位置都唔錯, 所以最後就揀了呢間酒莊住上兩晚.   這是由一位嫁給法國人的台灣女生Misha與先生及其家族一起經營的一個酒莊民宿.  

由Cannes出發往酒莊民宿, 駕駛時間係1.5 hr.  我們的酒莊民宿是位於高速公路A8的St. Maximin la sainte-baume 出口, 再開車開個十來分鐘附近一個叫Ollières的小城鎮裡.   訂房的時候, Misha email了一份好詳細的介紹, 包括: 如何到Abbaye Saint Hilaire及介紹周邊好玩的地方.   我們抵達了Abbaye Saint Hilaire 酒莊民宿.   由大門一入去便見到兩邊全都是葡萄園.
Check in 位置就係呢座紅色的主樓.  酒莊內有幾款唔同類別的住宿, 而且分佈的位置也較遠, 所以最好要駕車前來.  
我地住的Tourettes 民宿區, 正正就係紅色主樓內
入門口啦!!
 我地今次book的房係有shared kitchen, 而且仲包埋早餐.
 
好鍾意房內的簡單美

 從窗口望出去便是一大遍葡萄
 見陽光未收, 一於落去葡萄田玩.   
 踏入九月開始葡萄收割期, 不過成個葡萄園咁大, 仲見到好多葡萄

 

 我地又玩又影相, 吉少仲開心到跳起呢!!
葡萄園真的好大, 而且園內仲有一個小牧場. 如果從主樓過去, 一定要駕車

 去完牧場, 又駕車往另一邊住宿區,  見到呢間屋全部都有綠色植物包圍住, 好靚!! 
 整個園區, 真係好靚!! 我同吉少完全愛上呢個地方.
行完一個圈後, 我地便開車出另一個鎮St. Maximin.  車程10分鐘, 那裡有超市Hyper U super market.
  

2 則留言:

  1. 嘩!不得了,葡萄又大又圓好想親身摸o下,好正 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後我地都有買葡萄食, 好正架!! 而且仲食到有lavender味道, 唔怪之得有d紅酒內有lavender味啦!! 原來真係架.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...