【南法‧普羅旺斯自駕遊】Michelin Restaurant L’eveil des sens

下午11:30:00 Ishiha 2 Comments

去完supermarket之後, 都要諗下今晚去邊間食dinner.  Misha介紹了一間米芝蓮餐廳,  餐廳老闆唔願意入米芝蓮, 不過Michelin係web內有寫recommendation.  這間餐廳離酒莊不太遠, 30mins車程便到.

好彩去到有位, 而且餐廳內人客也不少呢!! 呢度係冇english menu.  雖然Waiter略懂說英語, 但係佢地夾雜著法文式英語, 有時真係幾難聽清楚.   話雖如此, 但waiter服務超級親切, 用英文解釋每一道菜的內容.  最後我地點了Set Menu, 有soup, appetizer, main & dessert.

我地點了枝Orezza sparkling water & 一杯White wine.  好多餐廳都有Orezza.  雖然話 Slightly sparkling, pleasant to drink without any medicinal aftertaste.  但我自己覺得幾strong, 唔飲慣可以覺得有少少辣喉.  呢枝Orezza 話有助消化的呢!!  因為呢間餐廳比較黑, 所以影出來的相真係唔多靚.  其實賣相係好ok架. 


呢間餐廳的麵包都係自己做的, 我地食完一round, waiter又問我地要唔要多round.  我地兩個食食下都食左幾款麵包.  印象記得香草麵包好好味.  到湯來的時候, waiter再問, 我地已經冇再要啦!! 因為要留肚吃正餐.    湯係南法獨有的馬賽魚湯, 好濃好香呢!!
跟住上的是appetizer: 羊肉春圈, 呢個sauce好好味, 吃起來甜甜酸酸好醒胃.
Main course: 我點了一個係兩食的牛肉及雞肉伴薯蓉.  上菜的黑碟係塊石板.  味道比較濃, 帶點辣. 
 吉少點的Grilled cuttlefish, 佢話好好味.  佢做到皮脆肉嫩
最後再上埋dessert: 吉少點了Cappuccino mousse with chocolate molten cake.  佢話好好味, 特別係個Cappuccino mousse, 唔太膩.
 而我點那個, 我個人就好喜歡.  帶點酒味的White rum mint sauce with herbal ice-cream.

Restaurant Information: 
L’eveil des sens.   42 route de marseille, 83860 nans les pins                

2 則留言:

  1. Ishiha, 早上好!每道菜餚均吸引!^^
    餐廳列入米芝連,雖然多人認識左,但可能人太多又好難控制各方面的質素。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都係呢個原因, 所以老闆唔想入米芝連. 不過食物味道同賣相真係好好.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...