【南法‧普羅旺斯自駕遊】Greoux-les-bains, 最美的Moustiers-sainte-marie

下午12:00:00 Ishiha 0 Comments

今早起身往廚房吃早餐 打開酒莊已預備好的早餐box, box內有枝酒莊自家生產的蘋果汁及麵包.  那枝蘋果汁好味過係日本買的蘋果汁, 超級清香, 又不是太甜.  返到香港睇travel magazine先知道Misha都有外銷到台灣一間Bonbonmisha居家雜貨店

吃早餐時見到兩位由台灣來的母女也在吃早餐呢!! 大家傾談了好幾句, 原來她們會在這個酒莊住上一個星期, 其間駕車出去住周邊城市.   吃過早餐後, 我們駕車先往Greoux-les-bains.

Greoux-les-bains係普羅旺斯區最有名的羅馬冷泉村.  平日早上有傳統市集.  如果要去Greoux-les-bains的話, 就必須駕車.  因為沒有巴士或火車可以到達.  可能交通唔方便, 所以去的人很少.  一路駕車入城區, 整條街都唔見到一個人.
到達Greoux-les-Bains的時候, 找停車位置也很好找. 入到舊城區行, 見到好多小小的店舖, 估唔到店舖側巷係一個公園仔, 入面見到第一個羅馬冷泉.
 係南法成日都見到呢d 鳥結糖
Greoux-les-bains唔會見到一大班中國人, 影相時整條巷也只有我地兩個.  可以慢慢地靜靜的感受下呢個小市鎮的風味

就係遊客唔多, 所以我覺得好好行. 
一位爸爸帶著小女兒行經這裡, 見到呢隻可愛的貓, 忍唔住同貓貓影相.
我愛這裡的安靜, 清潔, 優雅, 山上有一座古堡. 從山上望過去, 整片綠油油, 確有世外桃源的感覺.
因為古堡唔開, 所以入唔到去.  於是決定落山, 行行下我地又見到另一個古羅馬冷泉.

之後我地都係行下小商店, 其中呢間Vinager shop有好多唔同味道的醋賣, 好香, 用來食salad或點麵包都好正.
我仲買左一磚SAVON DE MARSEILLES 600g.  它完全天然純淨, 成份必須是72% d'huile (橄欖油、椰子油或棕櫚油).  傳統的馬賽肥皂, 亦即不含何香精, 人工添加或色素的肥皂, 性質十分溫和.   不過買的時候要睇清楚.  肥皂的一面應刻有Extra Pur 72% d’Huile等文字, 一面刻著這塊肥皂的公克數.  另外兩面則說明製造商名稱, 當然也會聲明此乃馬賽肥皂.
之後我地駕車往另一邊. 由Greoux-les-bains駕車往Moustiers-sainte-marie大概40mins.   Moustiers-sainte-marie是法國最美麗的村落之一, 真係冇錯!! 遠遠駕車都覺得好靚的山城.
 它位於著名的薰衣草之路與凡登峽谷間, 以彩釉陶器(faïence)和獨特的裝飾品聞名於世.

 到達的時候, 還有市集.  規模唔大, 只有幾擋. 
呢度真係好靚, 細小的市鎮, 但整個市都充滿美, 而且南法色彩好濃厚.  


Moustiers-sainte-marie內有個information centre, 就係教堂隔離. 
不過去的時間剛好是lunch hour, 唔開.
周邊有幾間小cafe, 係一片綠油油的環境下食lunch真係幾寫意.  
不過吃lunch時間, 人也較多, 要有排隊準備/

 因為我地唔想等位, 見到有間crepe店門口有位, 便坐低食個小點先.  我點了lavender honey crepe, 原來香得過份, 所以引來幾隻蜜蜂與我一起分享.  真慘~~
 吃飽後,好想慢慢遊逛下整個Moustiers-sainte-marie, 地方唔大, 所以可以慢慢行慢慢感受.

Moustiers-sainte-marie另一個賣點係有一粒閃亮的星星高高掛著, 它曾經掉落過11次, 最近一次重新懸掛已經是1995年.   1210年有一位被薩拉森人(Sarrasins)囚禁的十字軍Blacas騎士曾向聖母許願, 「倘若有一天能重回到家鄉, 便要為聖母懸掛星星」, 於是便有了這粒星星.  星星的尺寸並非固定, 約在30-180cm中變動. 現今則為125cm,鐵鍊則長135m, 重150kg.  

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...