立山黑部 黑部峽谷(上)

上午12:10:00 Ishiha 0 Comments

5月12日
今早由金澤坐JR到富山駅,車程只不過半小時左右。我們先行到酒店放低所有行李後,便立即出發到黑部峽谷坐小火車。
要去黑部峽谷,必先到宇內月溫泉駅,因它是黑部峽谷入口處,那裡可轉乘黑部峽谷小火車。私鐵富山電鐵的車站就在JR富山駅的右邊,從電鐵富山站前往宇奈月溫泉便需坐本線,由電鐵富山站坐到最尾既宇奈月溫泉駅大約90分鐘。 若要到立山黑部上雪山便需坐立山線。
Reference:
富山地方鐵道: http://www.chitetsu.co.jp/index.html
一入到站左邊便是ticket office,那裡有出售往立山黑部+6種交通工具既票。既然都要買飛到宇奈月溫泉(1790yen),那就順便買埋明天既飛(因明天要一早出發,唔想再同溝通唔到既票務員不停地糾纏),最後票務員答"不可以預售"。

沿途風景不錯,可惜天太陰。坐了90分鐘便到了宇奈月溫泉,未落車已經見到小火車,未坐先興奮。要坐黑部峽谷鐵道便要由宇奈月溫泉站行約5分鐘便到。

黑部峽谷車站對面係電氣紀念館。不過天雨關係,我地掛住避雨,沒有入內參觀。黑部峽谷終點是櫸平,全程要坐1小時 30分鐘,沿途會經過41條隧道及22座橋。沿線分佈著為宇奈月溫泉提供熱泉的黑薙溫泉、鍾釣溫泉、名劍溫泉等溫泉,可以中途下車(黑薙及鍾釣站)但記緊 要買單程票。 鍾釣溫泉很有名,因為在這裏的黑部川河灘的任何一個地方都可挖出溫泉,就地可挖造一個自己專用的臨時溫泉。
Reference: 黑部峽谷小火車(時刻表及價錢) http://www.kurotetu.co.jp/tw/index.html

看一看時間表,剛走了一班車,只好買票後吃個lunch才出發。買票時發現有唔同等別既車卡選擇,本想買普通票(1660yen),因外面下雨,我地唯有買有窗既"特別列車"(再加360yen)到櫸平站。 如果大家唔想濕身,記住帶雨衣去呵。
係時候出發啦!!
一去到車站,大家已經急不及待影相呢!! 
  而我地一行8人就好似包箱坐哂一卡車。
未開車前,有一位拿著大機影相既小姐跟每一卡既特選客人拍照呢!! (唔知佢點選擇),當她到我們呢卡既時候,我地仲興高采烈自己係度影相,沒有理會她呢!! 1250準時開車啦!! 月台上的站長仲同各位遊客揮手道別,行駛在鐵軌上轟隆轟隆的聲音有節奏的伴隨著電車前進,一出車站,眼前立刻出現令乘客驚呼的美景。我地個個拿著大炮影相。


通過第一度橋"新山彥橋",山彥係日文解作回音既意思,因為列車經過既時間會產生巨響,連溫泉街都聽到。不得了!! 影呀影,一轉彎仲可以影到兩度橋。

 呢條是山彥舊橋,後面是好出名既宇奈月溫泉區。
 小火車經過隧道後,右邊看見宇奈月大壩,那是黑部峽谷最新起的大壩。

小火車開得不快,我地有機會可以抖抖欣賞出面好靚既風景(不用影相)。出發後8分鐘,便到了柳橋,駅旁有個宛如歐洲古堡的新柳河原發電廠。
沿途看見一層層薄霧籠罩住整個立山連峰,好似去左仙境一樣。而且水好清,有少少似去左歐洲既感覺。因為正直春夏之交,山上面既雪都開始溶解
未到森石前,大家會見到佛石,其實係一塊好似佛像既天然岩石。
到了森石,不可以下車,看見對面小火車上既鐵道員時,他還跟我們打招呼,好熱情呢!!
出發24分鐘便到了黑薙,那裡可以下車到黑薙溫泉,我知道那裡有一間提供一泊兩食既黑薙溫泉旅館。如果愛好大自然,我相信可以一試這間大自然既露天風呂。 記緊下車後再上車,係要買過另一張票。

開車後便看見藍色橋,它叫做後曳橋,據說那是沿線最險峻既橋,架設係河面上60公尺既山谷中,我地仲會影到火車捐山窿。

當經過後曳橋,看見左手邊的是水路橋,那是從大壩到發電廠引水用既橋樑。
 之後,便到了下一站笹平駅

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...