HEA遊名古屋

下午10:22:00 Ishiha 0 Comments

因今次旅行既重點行程都已經玩哂啦!! 其餘時間,我地都係鍾意去邊就去邊度玩。好FREE! 如果去周邊地方如立山黑部或宇奈月溫泉玩,其實可選富山市/金澤市留宿的,因金澤與富山車程相隔半小時。 不過我們還是選擇到富山留宿兩晚。 我覺得呢個地 方比我既感覺係好舒服,好多海產,而且人不多。之前為了到富山城址公園一看,也有問問路。 就是人不多,等了點時間才問到路人,不過那裡的人很好,還給我們帶路呢!!

今日要離開富山啦!! 有點唔捨得!! 我地為左爭取多D時間去玩,今日一早由富山出發往名古屋。 因要坐差不多4個鐘車,我地決定係JR富山駅買便當上車慢慢享用。其實一早已經好想試駅之便 當,之前因行程太豐富,沒有留意呢!! 大家看見不知幾開心望著櫥窗,有很多款式呢!!
真想試試特色便當,原來是需要早兩日來預訂的,我們只好在三款現貨 裡選擇。
每人點了一個,便上車了。
開車不久,我們已急不及待打開便當,原來男女SIZE便當不算有太大分別,
便當好像還豐富呢!! 
 之後食埋係立山黑部買既手信,長野蘋果JELLY!! 好好味呢!! 而且仲有成個蘋果肉。
到了名古屋,天氣十分好。若然前兩天天氣也是咁好就開心屎啦!! 起碼到宇奈月溫泉坐小火車唔駛濕身濕鏡頭;去立山黑部又唔怕有雪搞到去唔到雪之大谷。 唔知係咪我地個個都係"貴人"-->出門必招風雨嗎!!
買了一日乘車劵, 可以有DISCOUNT。
到了Central Park

商場內一間幾出名吃年糕的餐廳開餐, 不過好咸
我地放低所有行李後,便坐地鉄出發到名古屋城。
  
之後我地到了好出名既薘來軒廾食lunch~~鰻魚飯
 
鰻魚飯三吃食法介紹: 
第1種吃法 : 純情鰻魚飯 ( 吃原味鰻魚飯 )
第2種吃法 : 加味鰻魚飯 ( 佐入「薬味」:海苔、青蔥、芥末
 第3種吃法 : 「薬味」鰻魚湯泡飯( 第2種吃法再加上熱湯)
第4種吃法 : 以上3種吃法選擇你最喜愛的口味再試一次.
 
好肥味既鰻魚
我地再點了鰻魚壽司, 好美味!!
 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...