開始白川鄉立山黑部之旅

上午11:43:00 Ishiha 0 Comments

上星期日由日本返到來啦!! 雖然相我仲未收到,不過襯仲有少少記憶,先行寫低今次既旅程先得。 如果一路唔寫,一定唔記得,因為今次行程相當充實。 而且有d驚險。之前朋友係3月時check過哂d車先計劃行程,點知出發前幾天online 再reconfirm JR時間,先發現由上野駅到金澤那班夜行列車~急行能登取消左 (由3月14日時刻表改正 http://www.jreast.co.jp/press/2009/20100111.pdf,而且只限某幾天行駛) 那一刻真係晴天霹靂,不過最後都係有驚冇險順利完成。
~講返今日先~

5月9日
母親節正日呢!! 朋友一早訂機票時問我母親節當日去旅行有冇問題,我已經一口答應,因為mm本身唔鍾意正日慶祝 (mm仲開口叫我去完旅行先返來食飯),但我返來幾日都問過好幾次,佢都依然話遲d先,同埋pp節一起慶祝仲好。 當然我臨走前好識做地買左份禮物送比mm。
 一早起身搭乘10:35機到東京,今班機係大機A330,但都FULL哂!! 而每個座位,枱後都有個插蘇位比乘客用,唔錯既design呢!!

到達東京只不過是14:30,唔算太多人入境。 但原來行遲一步,卻差天共地。 因為我地一行8人,有d行得快好似我咁,就好快攪掂可以去拎行李,其中有幾位要梳洗,就慘啦!! 因為佢地撞正另一班機到埗,多左好多人排隊入境。 最後我地集合返,兩班人入境時間也要相差30分鐘呢!! 加上過關時入境署staff有d都問得幾details!!  所以我地預鬆d時間唔即刻搭JR到金澤,改以輕鬆版坐夜車。好彩今次出閘到海關冇叫我打開哂行李比佢地check,(因為對上3月份來東京玩既時候,真係叫我同G小姐打開哂行李) 如果要check 8 個人都有排check啦!! 集齊人之後,大家先到JR Ticket office register JR 7日PASS,順道Reserve埋其他車票。 看看時間,不經不覺到了16: 30,我地仲reserve埋NEX出東京。
之前講過因為冇左班夜行列車,於是朋友希望住宿一晚名古屋,第二日坐車到金澤。橫掂落去名古屋再住也要三更半夜,倒不如嘗試找找有冇夜行巴士到金澤。 其實方間有好多夜行巴士http://www.123bus.jp呢個website,入面有幾間唔同既巴士公司比你揀,價錢唔貴之如仲可以慳番一晚酒店。 不過詢問過大家意見,既然有張JR PASS唔好浪費,於是再試找JR BUS http://www.jrbuskanto.co.jp/mn/ajtop.cfm,發現東京到金澤夜行巴士要7000多yen ,而且時間都幾perfect!!  不過JR PASS唔可以使用。

原來JR PASS只限某幾條長途巴士利用,而東京到京都/名古屋是免費的。 不過reserve要先行於website內付款。 所以我地email詢問詳情及可否幫我地留位,日本JR公司答覆今次可以幫我地reserve東京駅到京都駅overnight bus及唔需要付款,只要當晚到counter取票出示JR PASS便可以了!!
到了東京駅,我地放低哂行李到locker後,便到八重洲名店街一逛
 其間發現有一間買小雙俠on sale,每件item都係100yen,掃了幾件回來。
行完,見時間差唔多,都要食晚飯,準備夜晚坐車到京都。 上年年中東京駅一番街開立了拉麵街,內有幾間唔錯既拉麵舖。 幾間拉麵店都各有特色,不過我地最想想食呢間拉麵 六厘舎TOKYO (ロクリンシャトウキョウ)就最有來頭。
六厘舎TOKYO係沾麵界數一數二既大龍頭,除左大崎本店之外,就只有呢間分店。 所以無論咩時候,都有一條人龍排隊食麵。 去到一看,實在太多人,仲要係排長龍,要等45分鐘先有得入去食呢! 食得來,咪miss左班車。 諗過都係今次唔試呢間龍頭店,下次來我一定要食呢間先。

無理由等咁耐,諗過都係今次唔試呢間龍頭店,不過下次來日本,我一定要食呢間先。就方便咪去左隔離間 らーめん むつみ屋 東京八重洲店 食.
每人點了碗拉麵,因為我係一個勁愛辣既人,所以我order了赤味噌濃湯拉麵,仲特登加多隻玉子,麵到我地幾個隻眼已經望住開邊玉子。 HAHA真係糖芯蛋呀! 大家唔等就即刻試食了一口,好正!! 那100yen值回票價啦~~~

 味噌拉麵濃味
之後仲有時間,便到周圍行下。我地去左間麵包店買定少少麵包(怕大家明早起身肚餓)。 

食拉麵之前都有經過呢間shop,那時沒有特价,一個麵包起碼都要200yen。 點知食完麵行出來發現一大包都係500yen,而入面有成7個mini breads,有d仲要係牛角酥。行左唔夠15分鐘,好多店舖都關門。 我地都唔想行來行去,到了一間GOLDEN SPOON食GELATO hea一陣,等到2200先動物。

呢間gelato sell既係zero calories!! 所以我地每人一大杯,最大size都係500yen,而且仲可以揀兩種唔同味道:焦糖(平時食呢個一定肥屎),strawsbeery cheese cake,ginger,double chocolate及strawsberry,款款都唔錯。
食完差唔多hea到2210,我地便到toilet梳洗及清潔下,再到locker取行李前往車站等車。之前JR BUS封email都叫我地要提早到,但其實我覺得唔需要,因為我地係食飯前已經到了ticket office換好哂車飛,所以我地一行八個企係個站頭等車到,無聊影下相。站頭仲貼上大字布寫低哂所有夜行巴士既時間表,上面仲寫住2010/3/13改正。
原先我地可以搭早一班(23:00) 車到達京都,但隨行有兩位男仕,所以我地唔可以book LADIES CAR.  我地book了2310巴士,車好準時到站,我地一行8人剛好坐哂係下層。唔怕我地大聲講0野嘈親其他乘客。座位都好闊落,仲提供拖鞋比每一位乘客。真係貼心!!  而我坐左一陣已經訓著左,而且好"臨"。其間有兩次停車開門,我都唔知呢!! 可想而知,座位都算唔錯啦。 睇返時間表,我地會係明早0641到達京都駅,好期待快D到呢!

Source: http://www.jrbuskanto.co.jp/bus_route/cotimep01.cfm?pa=1&pb=1&pc=j0010061&pd=0&st=1#detail01

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...