呢個weekend好梳乎

下午10:15:00 Ishiha 0 Comments

呢兩日真係極度開心, 我又去左梳乎!!

琴日睇天氣報告仲話間中有太陽, 多雲,間中有雨及有幾陣狂風雷暴.
係O麥都有既天氣底下,  我地都照去左西貢.
一早去左全記飲茶, 睇睇天氣再決定去同事既私房菜開餐還是繼續出海
平時我地都會相約一起出海開餐食下玩下
因為隻艇係我同事, 而且船內有廚房可以做埋私房菜 {有興趣可以睇下佢個blog}
我地上到船, 就開始好多活動: 游水, 玩wakeboard, 釣魚...etc
游水就梗係要全套啦!! 點可以少得乾水呢!!
其中一位同事仲出去捉左d生物比我地
諗住開飯時加餸, 點知樣樣都唔食得
到左夜晚啦!! 好豐富既一餐呢~~~~yummy!
夜晚開完餐仲去釣墨魚呢!! 今次真係大豐收, 人人有份!!
我地仲即刻食墨魚兩食: sashimi& 炒墨魚
見呢排小吉子日夜開工做diy, 於是今日同小吉子去tea 1 tea, 等佢休息下~~~
我相信好多bride-to-be正在好努力去籌備自己既婚禮
我都係呢~~~
但係有時真係要識得放低一陣, 等自己refresh下!!! 享受下生活呵.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...