18

下午6:22:00 Ishiha 0 Comments

最近真的FEEL到什麼叫做忙!!
加埋 Mrs. SO的貼切形容
甩皮情況簡直有加冇少  <--唔該再加埋對特大熊貓
平時對慣 multi tasking的我
今次也受到威脅!!
不過今日終於完成了一個task!!
開心之餘, 也要在blog內表露0下先得~~~~
這兩個星期忙於做church ceremony booklet
前幾日先係 喔, 9 月啦!! 分享過我的inspiration!!
起初我係好想做一個fan program 的 booklet
我仲諗: 如果當日天氣好熱, 都有用嗎!!
"立即變fan又得, 得左"
連template也做好了!!
不過係動工前, 發現了一個嚴重問題

因為計過要界好哂所有紙 {如上圖的petal), 也要界成540次呢!!
一個人如何做, 要做, 也沒有時間呢!!
之後, 我再找其他辦法!!
internet見到有下圖之sample pack 出售 {US$8/10 sheets}
每張紙只有80gms, 太軟吧~~~

冇哂辦法下, 我決定放棄了!!

最後, 我再重做另一set booklet!!
今日全部完成, 仲做好60份呢!!
外頁係booklet cover {每張230gms}, 摺好後成一個三角
而且還印上了lily of valley 主題之花做底
內頁用回綠色普通A4紙
做完出來效果也不錯!!
  再睇睇.....
感覺好似欠缺左少少東東, 不過我仲未諗到??

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...