🎏九州關西紫藤花瀑🎌JR西日本山陰山陽 打亂陣腳之鐵道行🚅加太海月 和歌山

下午2:53:00 Ishiha 0 Comments

 Photo of the day


點解今次揀去加太浸溫泉? 之前都係去和歌山, 好少去埋加太, 所以就試下啦!! 加上今晚住既加太海月對住個海, 而且我最鍾意去呢d細小既溫泉郷,. 加上價錢好心動.  一泊兩食都係每人7700    ,  呢個價錢好難抗拒囉!! 最後我地約埋兩位朋友齊係加太海月住返晚呢!!

由和歌山市搭乘南海電鐵往加太站只需23分鐘, 加太海月有免費接送服務.  到達加太站, 我地就叫站口旁服務台既職員幫忙打電話,等了10分鐘便有位大叔揸車來接我地啦! 就係呢10分鐘, 我地就發現4.29開始加太線有鯛魚列車運行, 點解唔早兩日呀?? 真可惜!!
房間大又好舒服, 仲有個無敵大海景.  不過就開唔到窗出去啦!!
訓覺怕曬, 可以拉埋整個屏風

我地同朋友傾左一陣, 我就決定飯前去浸一浸先.  雖然呢間溫泉酒店冇我係米子住那間咁高級, 但以心動價可以望住個海浸溫泉, 真係超值.  難得又係冇人.....HAHA!!
到了晚餐時間, 今晚食既係鯛魚宴 , 每一道菜都係用不同既煮法以魚為材.  每一道菜都好好味, 而且我地係一路食職員慢慢一道道菜加上來.  旅館真係好用心製作, 食材又係好新鮮.

 最衰我係唔食魚頭, 成份送左比吉少食哂.
  鯛魚煲飯👍呢個又係好好味!
之後食完飯, 大家傾計時仲食埋個大阪甜點.  朋友好窩心, 買左個好好味蛋糕一起分享
我一早起身, 都不忘去個早浸,浸完成個人都Relax D. 之後就去食個早餐先.
 早餐位置都可以望到整個海
 嘆完又到我地離開既時候啦!  
臨走前都不忘買返枝當地出既咖啡味牛奶飲,好香好滑.
加太海月安排左車, 車返我地去車站.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...