【西日本淡路山陽8日遊】廣島蠔小屋 宮島

下午1:15:00 Ishiha 2 Comments










廣島蠔季約為每年10月底開始至翌年4-5月左右(6至9月為休漁期), 來到廣島玩又點可以錯過又大又肥美的廣島蠔呢?  雖然剛剛食完個好靚既京懷石料理早餐 (詳情睇返 👉 Link)

今次食呢間蠔小屋, 係一間專門養蠔 (牡蠣) 賣蠔的, 而且擁有超過三百年歷史既老字號.  老闆特意係自家碼頭工場旁開設かき小屋售賣各款廣島蠔料理, 其中最有名既就係燒蠔放題啦!  去到既時間未到12:00, 所以人唔多.   一入店, 老闆會問你要邊款餐, 係先付款後用餐.    大家胃容量大的話, 不妨點燒蠔放題.  限時一小時都係2300円.  好似我地咁剛吃完早餐, 又想食蠔, 就每人要了一份1kg燒蠔, 1100円大約有十隻.  比完錢後, 老闆會給你一套燒蠔用具以及一張燒蠔講解書. 

一坐低店員便把炭火爐送來, 我地用夾子把蠔放上去燒.  睇睇張燒蠔講解書, 大致上都係叫我地把蠔平既一面向下燒1-2分鐘, 之後再反轉後放上蓋燒5分鐘.    燒蠔既時候由於水份膨脹關係, 蠔會突然爆開及發出響聲, 所以在場人仕都有不停係度wow wow wow聲, 好開心好熱鬧.  因為高熱而有殼飛彈出來, 燒既時候記住小心自己面部.   燒過既蠔其實好易開, 我每次開兩隻蠔一次過食, 超滿足呢!!

我地食完就開始多人去, 所以要食好野, 都係早少少去, 坐得舒服d.  若果你食完燒蠔都未夠飽既, 仲可以去埋隔離島田水産直賣店買生蠔再食架.  不過我地真係無哂位再食啦!! 睇下一陣去埋宮島玩, 肚餓可以再掃街食下野.

我地行返去碼頭上船去宮島, 10多分鐘船程就到啦!! 上一次去宮島玩都係大半年前既事, 所以今次去都冇咩目的.  我相信好多人都知係島上食蠔係常識吧 (有興趣睇下我呢篇介紹👉 廣島宮島嚴島神社 牡蠣屋) 今次舊地重遊我連相機都冇帶, 都係好hea行下就算了.  以下既相都係用🤳 iphone搞掂, 相既質素一般, 見諒!! 來到宮島, 遊客唔多, 可能平日關係, 行得開心好多.  同上次去一樣, 我都係要食返杯柑味雪糕先, 超好味!! 之後都係行過嚴島神社, 見到鹿仔頭貼頭堆埋一堆, 可愛極!! 之後我同吉少係宮島行左一陣上埋五重塔就離開, 向九州進發啦!!












🏠 島田水産 かき小屋 牡蠣小屋
      広島県廿日市市宮島口西1丁目2-6
 ☎ 0829-30-6356 
🕛 10:00~16:00 ; 17:00~19:00(週三晚休)  週六10:00~20:00 週日10:00~19:00
🚶‍♂JR宮島口站 出站後沿著國道2號線步行約10分鐘
👋 想睇返今次【西日本淡路山陽8日遊】行程規劃 👈

2 則留言:

  1. 我就係好想食一次咁樣既燒蠔宴!!!!好好玩!!!一定超好食!!!羨慕!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食呀!! 超生鮮, 價錢又抵, 有機會要再去.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...