My friend's vintage gown @ Classic

下午12:38:00 Ishiha 0 Comments

琴晚我同fd去左tina度fitting
件gown好靚呢~~especially後面個大露背
我冇post到後面好有層次既大露背
於是找了這張相比大家睇佢既大露背-->
唔係幾好啦post朋友既相上自己blog!!
你睇我post第一張相就知道佢係一個比較保守既人,
領位咁高~~~
上次我同fd去tina度已經suggest 開大領位
但係我個fd接受唔到, 死都唔肯做大d個領
始終我個人覺得領位開大少少會更加靚
呢家我個fd 試完終於明白我同tina既苦心+ 心口位要開大d靚d既道理
佢終於接受了意見
已經再叫tina開低 1 1/2 inch了
well done~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...