收到了~~~

下午4:06:00 Ishiha 0 Comments

上回講到終於找到了~~~Signature Frame 仲訂埋
收到也有兩天了
次次小吉子出門口時都唔記得拎比我
所以催了小吉子好兩天   (有時真係要催下先會記得)
今日他終於攞到我家了~~真係辛苦哂啦!!
大家終於可以睇下我online訂既tailor made signature frame真身啦
vendor是用ems速遞給我的
三日內已經寄到了香港, 很有效率!!!
有埋一個紙盒運來, 仲好小心寫上易碎勿壓
打開看看
沒有破爛!! 還用白色包裝膠包好
真的不錯呵!!
黑邊frame做得唔錯呵!! 4邊很平滑的, 一點也沒有起角呵
白色卡紙開空的size也是我所訂的
諗住放入我們一張婚照
後面打開過了也沒有問題
最怕拆不開放不了我的婚照, 咁就要退貨 (有7日內退貨服務)
另外兩邊還有掛鉤位置掛上牆用
其實這個簽名框size也不小但真的唔重, 點解??
因為相框面是用厚膠做的
為何不是用玻璃的呢??
不過我都冇咩所謂了
最緊要唔好給我一張薄薄既膠片(即係好似n年前讀書老師用projector那d slide膠片咁薄)
叫我自己左攝右攝入相框去就得啦
以咁既價錢有咁既quality, 我已經收貨啦

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...