Happy 4th Anniversary

下午10:17:00 Ishiha 0 Comments

今日係我們一起四週年紀念日
放工後便駕車到了Cafe de Country Art食dinner
呢間Italian Restaurant我係從未去過的
而小吉子試過呢度食物同埋覺得環境好有氣氛
於是今日帶了我去這裡食飯慶祝
這間餐廳好特別
外牆五顏六色
原來樓上是一間晝廊
地下那層便是餐廳
我們點了半份grilled baby ribs伴薯角
一個蕃茄芝士pizza (另加了pepperoni)
加了$35轉set (有麵包, 湯及飲品)
湯有兩款: 忌廉西蘭花及菜湯
忌廉西蘭花湯湯面有畫花架~~~靚!!
兩款都好好味!!
不過菜湯就冇咩特別驚喜啦!!
而麵包應該是用蕃茄乾做的, 好特別!! (唔知係咪自家製呢??)
再配上意大利醋及oliver oil食, 好味!!

兩個main dish同時出場
baby ribs應該係用乳豬骨,肉質嫩滑又腍
薯角脆及伴菜好新鮮, 好好味

未講個pizza味道前
不得不提小吉子是一個pizza怪
(成日諗唔到食咩就同我講: 不如食Pizza...唉!! 要知道Pizza真的好肥, 真的唔可以成日食呵!!)
其實佢食過好多間pizza
(無論去高級/平民化pizza店, 意大利餐廳)
始終念念不忘呢間既pizza
點解??
pizza怪覺得呢間pizza用既cheese好香, 餅底好脆, 好正!!
如果唔加任何配料, 都冇問題!
只叫一個好清蕃茄芝士pizza都好好味!!
試左Pizza都覺得芝士味好香, 又食到蕃茄同埋pepperoni味道, 又唔會話太濃. 正~~~

吃到最後, 我再order了一個dessert
vanilla 雪糕伴心太軟
吃了一口, 那些朱古力不太甜之如, 入面既朱古力醬好快湧哂出來, 唔錯呵!!
未吃dessert前
小吉子送了禮物及心意卡給我呢
~~登登登登~~
小禮物係一對白金鑽石耳環
(對耳環有4個心, 代表4年都咁痴心一片)
再打開卡看
他說自覺好幸運遇到我
以前唔怕死既念頭已經完全沒有了

他還提到: 一段關係, 是不需要常常反思!! 簡簡單單便是愛
---------------------------------------------------------------------------------
05-08年回顧
小吉子不愛拍照影相
次次都會幫我單人拍照
不過係我既薰陶下
慢慢地開始影多左相
的確愛一個人, 真的會為另一半而改變的

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...