倒數180日

下午5:32:00 Ishiha 0 Comments

於到了倒數重要關口啦!!
最近開始為找適合既樓而煩惱
今日收到一個好消息~~~就係賣家肯接受我既開價了
一開始業主開左個天價
心諗唔係呀!!!
而家咁既時勢, 好多人都要被減薪裁員
業主業主你有冇做過功課先開價架??

相方都用左成個月既時間去講數反價
你一係通知我冇心賣我睇過第二間算吧!!
因為仲有半年就big day, 唔通結婚前一刻先搞掂??
心中只希望快d, 早日鬆一口氣!!

agent一路問我, 我死都唔肯加碼 (因為心裛有數)
有時我都識呢樣0野的....haha
不過一見到衫褲鞋襪就完全失控

最後我唔想再係呢件事呢個單位上面再用咁多時間
一刀切一口價方法問業主"yes"or"no"
(我都係唔理咁多照開返之前個價)
終於有少少曙光
佢肯接受了!!!
係倒數180日收到呢個消息都幾開心架

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...