羊?圓?....學習中

下午10:12:00 Ishiha 0 Comments

結左婚也有一個半月了
昨日返工出門時
第一次遇見隔離鄰舍
還打了招呼呢!!
跟著搞笑事接著來了
================================================================
隔鄰太太問我: 請問貴姓??
我太自動波的答: 呵, 姓羊呵
太太很有禮貌的回我一句: 羊太, 我家姓劉呵
跟住我就立刻更正:
真不好意思劉太, 我係圓太才對呢!!
================================================================
我真的太傻,沒有料到隔離鄰舍知道我與小吉子大婚一事呢!!
下次我會提高警覺
見到比我年長的人, 我就叫圓太!!                                             年少的, 我會自稱羊小姐......haha

結婚後, 我也沒有好好寫下婚後生活呢!!
不善家務的我, 終於體驗到做家務的辛苦及難度
未結婚前對雜亂係沒有什麼concept!!
但結婚後, 家居也開始變得整齊 {意料不到會改到呢個n年惡習呢!!}
不過我還在努力學習中~~~
見到很多blog友仔, 個個都能出得廳堂, 入得廚房
真係羨慕死~~~我!!
所以我都要係呢方面努力下先............我的
短期終極目標係要煮到一碟好味既送先!!

享受完開心的三星期婚假
於回歸工作後的第一天
已經被安排上了一課堂 {當時心諗咁so?? 第一日返工就去聽書}
睇完個topic就立即夢醒啦!!
我仲估到要幫老闆做大 project
下星期便開始meeting, 仲會陸續來呢!
另外, 我又報讀了一個short course
還開始了三個星期呢!!

真的不得了......羊小姐身份正在學習中, 圓太身份也在努力學習中
不過我相信我最享受都係點樣學習做圓太吧!!  {壓力細d嗎!!}

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...