回味中的EXPO

下午10:10:00 Ishiha 0 Comments

未結婚前
我同小吉子都去左幾次expo
次次都滿載而歸
要數返最後一次去expo
已經是大半年前的事了

最近同小吉子坐MTR見到expo廣告
小吉子提議不如去踩場
我問點解: 佢話見到好多1pair pair心大心細又好懊惱既樣子
就好似睇返當年我地去expo時既一樣
真係俾佢激死!!  咁既答案都有!!
就睇下佢係咪講真先得!!

今日好朋友約我去wedding expo一行
我問小吉子會否同行
佢話會去踩.........不過唔係去踩場
而係去踩單車是也
又係得個字!!

今午1200便約了好友到會場
去到仲以為係G/F門口買飛呢!!
原來已經變左係5/F呢
真係大鄉里呢!!
不過今次expo安排幾好
只需要走兩邊便可以睇哂兩個館既booth
唔駛好似以前咁要走上下幾層!!
雖然人頭湧湧
每個booth與booth之間唔會太迫
加上我去的心情及感覺唔同
所以覺得幾好行
我同好友一路問一路睇資料
發覺今年價錢比上年貴
問埋2011既價錢就冇眼睇呢!!
特別係酒店minimum charge
WOW
加幅唔少
其中有d加得好誇張
由 (2010年)20幾萬一跳加到(2011年)30幾-40萬呢!!
但場地裝修照舊
真係會令人卻步

再講下影相booth吧
~~有驚喜呢~~
搞到我都有興趣問埋post wedding影相細節
其實今次有好多間攝影公司參加
而且加入左好多新派公司
特別係海外攝影公司
選擇多左, 自然就多左好多新idea去sell客
唔似以前只有幾間大公司獨佔風騷

CONCLUSION
今日真係好開心
搞到我心痕痕想快d同小吉子落實影post wedding一事呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...