盡慶09聖誕

下午10:09:00 Ishiha 0 Comments

今個聖誕節係我同小吉子婚後第一個聖誕,其實因為我的工作關係, 咁多年都沒有盡慶過聖誕,也沒有好好的陪小吉子。 不過自年中轉職後,我可以做回一個平常人。 加上今年結婚,我與小吉子開開心心的渡過了今年的聖誕假期。 最開心的是我由23/12已經開始放假,放了足足5天,除了一半時間是休息之外,也好好的與 不同parties一起歡度聖誕。
12月24日
好友bb 100days,順便一起慶祝christmas eve!  我地幾家人一起到了鯉景灣中意仿食dinner,好開心的一餐,仲有好多靚靚dessert陪住大家一起渡過christmas eve。 

12月25日
今午到了McDonald開生日party!! 當然唔係我啦!! 好耐冇去過McDonald,仲要係生日party!! 今次去我一位好友既bb 2yrs old生日派對。
夜晚叫了一班姊妹到我家打邊爐,其實住左咁耐,我都係第一次預備食物!! 當然係得另一位姊妹幫手先至搞得掂。我地食完邊邊,又好興高采烈的玩wii resort!!  最後當然唔少得交換聖誕禮物啦!!
12月26日
今日同小吉子行街街,諗住睇下有冇戲睇!! 去到都唔駛睇啦!! Avatar仲全部FULL HOUSE!! 既然係咁,小吉子就帶我去食好0野。到了新開既 i square內既浪漫館橫濱食吉列豬扒,小吉子order了極品吉列豬扒御膳定食;而我就order了那裡招牌吉列朱豬柳手工夾包!! 唔錯!! 小吉子吉列豬扒唔錯!! 有肉味!! 但係我點的那個招牌吉列朱豬柳,就更加perfect!! 一口咬下夾包,發覺塊豬柳好JUICY,好好食!! 小吉子試完都覺得好那個吉列朱豬柳手工夾包更好!!
之後我同小吉子周圍行,見到米芝連三星店Thomas Haas!! 小吉子最愛dark chocolate呢!! 現場仲有得試食,試了71%,覺得OVER左!! 所以我地最後買左67%及一盒4粒裝。禮盒裝好山靚!! 仲有得揀絲帶顏色。返到屋企再食,67%真係好好味!! GOOD!
12月27日
今日到hubby係屋企休息休息,明天要返工啦!! 加上天氣突然轉冷,更加唔想出街!! 不過夜晚我就同小吉子去左 Le pain grille (agnes b. cafe)食dinner! 唔錯既一餐,自家麵包好好食+淡淡既牛油,正!! 我地仲order了smoked salmon sald with squid pasta及eye ribs!! 都好好味!! 小吉子最欣賞就係個steak!! 剛好,而且好有肉味!! 仲有我最鍾意食既dessert,我點了banana cake,而小吉子點了心太軟!! 小吉子仲話有時間會做dessert比我食呢!! 真係好期待!! 因為上一次他做的dessert又是心太軟,做得好好味的!! 不過已經好幾年的事了!!
呢幾日好開心的渡過假期
也祝願大家
HAPPY HOLIDAYS!
BEST WISHES TO ALL!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...