踏出第一次, 卻換來如此下場

下午10:08:00 Ishiha 0 Comments

呢排小吉子忙工作, 所以沒有時間陪我
我自己也是!!
最近因工作忙, 連online去睇facebook都沒有, 更何況update自己既 blog
除左放工後返MM家食DINNER外, 我也沒有特別外出.......有點DRY呢!!

昨晚放工後, 突然有少少mooooood, 好想突破下自己
正所謂 "踏出第一次, 希望自然來"
所以我決定做平時唔會做既事 ---->下廚煮食
放工後, 我到了超市買餸
其實自己知自己事, 第一次當然唔係做一D有難度既餸啦!!
一心諗住今晚不如自己煮咖喱+烤蒜蓉多士食
買好哂材料及長法包, 回家第一時間洗呀洗
跟住就 Prioritize 煮邊樣先, 最後決定先煮咖喱後烤多士

原來煮咖哩好易, 因為我買左一包咖喱料加埋D餸, 話咁快就搞掂
但到預備烤蒜蓉多士,問題就出現
其實烤多士 有幾難?! 點知我一開個大焗爐唔夠幾分鐘........就衰左.
唔係D多士燶哂, 係個焗爐出事!!
搞到雪櫃冇電,抽氣扇停埋,洗衣機冇電,連濾水器都唔WORK
我完全冇諗過第一次下廚, 就搞出咁大件事!! 驚嚇程度係100000000
 點解我踏出第一步, 就換來.........咁既收場!!

打去問小吉子(佢仲係Office努力中)
指導下開電箱check check,大掣冇事,其他掣又冇異樣。
小吉子係電話教路下始終係原因不明!!
期間我不停打電話求救
打去找mmpp, 佢地去左飲宴
於是再打電話問6299
最後由62賜教搞掂
62解釋可能太耐冇用個大焗爐 --> 扯電大/漏電
令到成間屋最大那個FUSE掣OFF了!!
果然62,講左幾個step叫我跟住做就搞掂!!
佢仲叫我試多次個焗爐!! 我邊敢再試呢?! 即刻棄置啦!!
之後, 打返電話比hubby report
原來佢知我驚, 立即停哂手頭工作返家救我
仲叫我不如唔好煮, 一起出街食算吧!!
下?? 我煮左成兩個鐘, 唔食好浪費呵!!
最後他決定返來食我做既咖喱!! 小吉子仲一路食一路讚好味呢!! hahaha

我從來冇諗過煮一餐飯, 我就搞出咁多大頭蝦事件
餐飯仲煮左成兩個鐘 (時間都唔係concern)
仲煩到小吉子,6299及mmpp呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...