沒有特別預備的慶祝

下午9:53:00 Ishiha 0 Comments

不經不覺結婚都有4個月,我地兩個就成日出街飲飲食食
係沒有節制下, 我地兩個不約而同肥左少少!!
加上之前一連串x'mas + new year celebration,我地兩個開始自發性減食!!
如果唔係到LNY,見到想食都冇得食!!
不過有一日小吉子突然講起好想飲返杯BEER又好想食燒豬手 (沒有特別要為什麼而慶祝)

呢個世界就係咁巧合,我突然同小吉子提係好想去赤柱食返餐
於是冇特別Arrangement下, 剛好在結婚4個月那天到了TST食呢一餐
咁咪順便叫左慶祝一下,飲返杯。
估唔到今期HSBC有promotion 可以offer 50% off!! 超抵食!!
最鍾意呢個set份量少少可以食到多d款式之外,唔會話散叫食兩碟就飽到上心口.
傾下食下已經食左成個半鐘,諗住食完去K11行下,順便去THANN買返枝Lemongrass shower gel & shampoo。  點知冇貨!

於是再行下K11,見到好多名Paul Lafayet!!
經過見到,我又比它吸引入去幫襯買左Macaron,好濃既Chocolate!! yummy!
最衰唔可以食得太多,又會好易出事!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...