5 YEARS AGO

下午9:39:00 Ishiha 1 Comments

回想起五年前既我同小吉子,未拍拖前大家都唔係太多contact!!
當年知道小吉子用心良苦,努力以赴的負出,真係比他的誠意打動!!
就係咁就一齊左五年,我地由朋友變成情侶,再成為夫婦。

係呢個咁開心既日子,小吉子本想同我係正日慶祝!! 
小吉子係年三十問我點慶祝既時候,佢提我(年年都有慶祝),我先記起呢!
而我又大頭蝦約左朋友食飯,最後我都取消左朋友約會
我相信好少女仔會唔記得紀念日,而我就係呢種人!!
唔知呢種態度對男性來講,係咪好事?
不過我相信小吉子知道我唔記得,唔會覺得開心!!
  可能佢會有少少無奈啦!! HAHAhaha
最後我地兩個都冇係正日慶祝!!
因為最近小吉子趕deadline,所以改為今日"人日"一起慶祝!!

今早起身後,小吉子拎左包好得意既餅比我睇!!  仲話有特別版呢~~~
一看餅上既表情,我就諗起五年前我地開始拍拖時既感覺
一個不停的負出,一個不停的接收!! 
(我相信小吉子比我睇得意餅既目的係 : 冇) <--可能我呢份感覺強烈過小吉子吧!!
睇返個熊仔餅,我仲有另一個感想架!! 咪係我開始變成熊仔咁肥~~OMG!
結婚後,開心既情緒高升,令我比以前肥左好多!!
(唔知呢個係咪小吉子既陰謀?  通常都係婚後既男人肥呀嗎)

講返今日既慶祝活動!! 其實係unplanned情況下完成。
我地去左睇戲 (其實我係一個多月前買左今日飛) <---特備節目
睇完戲又到dinner time.  我地去左K11開餐 。 
一走進K11時見到滿場既粉色佈置,當堂好應景呢!!

到了 "銀座梅林" 食吉列定食,我點了吉列海鮮 (蝦, 蠔及魚)定食,小吉子就點了吉列黑豚豬扒!! yummy!! 我比較喜歡海鮮定食,因為炸左後依然食落好新鮮!! 而且三款都好好味好正!!
至於黑豚豬扒呢!! 豬扒真係做到一半肥一半瘦!! 犀利!! 最衰我唔鍾意食肥肉,但小吉子覺得咁先至係豬扒。 下次我都係點豬柳比較好!!
臨走前,到了awfully chocolate買左個chocolate with banana!! 等我同小吉子返屋企後繼續慶祝食埋去!!
第一個5年就咁開心的慶祝,我相信第二個五年或者n個五年,無論我地有冇慶祝,我相信都係會係咁精彩開心!!

特別鳴謝: 小吉子買左個相機內箱比我!! 多謝哂

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...