開心的情人節

下午9:40:00 Ishiha 0 Comments

雖然今早要返一返工,令到我琴晚唔可以盡情去行花市。 
係年三十那天,我同小吉子分別買左禮物送比對方。
我知道小吉子個銀包有點殘舊,於是想都唔想便買了個銀包給他做禮物。
奇怪的是,小吉子晚晚上網search,仲不停的帶我去手袋店睇袋,但一值沒有action!
雖然我自己想買個新手袋過年,但我睇左一排都冇心水。 如果睇得順眼,我已經買左啦!! 點解小吉子不停的睇呀睇?? 心諗小吉子唔係買比我呀?
我忍唔住問小吉子,他原本唔想咁早通水。冇辨法之下(我冇用酷刑迫供),而係他買左後怕我唔鍾意,於是決定同我講。
他不停上網找的是: 女性專用相機袋 (為的是要幫我既新玩具找歸宿,一般出面賣的相機袋都好男性化). 
他找了好多晚,覺得比較靚而我會喜歡既camera bag就係: Stella McCartney Losina Patent Camera Bag,但原來呢個咁amazing product係07年尾出產,小吉子try his best都找唔到有人放上online shop買!! 於是他放棄了!!
於是他決定再到街看看!! 最後比佢係JUICY COUTURE發現呢個好靚既袋!! 雖然佢話係Beach cooler, 但已佢硬度, 都可以做camera bag!!

















呢個袋係新出的(現時只得藍色),又可以做化妝/camera bag。內袋用parition可以放鏡頭及camera!! 仲可以防水呢!!  
收到呢份禮物好興奮,而且仲好開心。因為小吉子錫我之餘,仲特別細心!! 好欣賞佢背後既那份用心&努力!!
繼續加油呀!! 小吉子~~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...