二人冬至

下午9:56:00 Ishiha 0 Comments

昨日冬至,只有我同小吉子兩個開開心心地度過。
***********************************************************************************************
前天我同MM講電話:
我: MM,今年做唔做節呀!!
MM: 今年我同PP兩個要同劉德華一起度過冬至,你地自己食啦!!
我: 咁好啦!!
MM: 佢地(指我家細佬妹)話上星期日飲茶就當做左節啦!!
我: 收到!!
MM: 咁你點? 你想食飯呀?
我: 唔係,咁我同小吉子兩個自己做囉!!
MM: 下? 咁慘呀!! 不如你過來一起去紅館附近食吧!!
我: 唔好啦!! 咁多人,又要同人迫。我地兩個自己食自己啦!! BYE!!
***********************************************************************************************
跟住我問小吉子6299有冇打過來呀? 不如我打去問下佢地點啦!!
我: 99,你打算邊日做節呀?
99: 上次做左啦!! 不過唔記得叫你地呀!! (係我去完Trip之後兩日)
我: 呵.....!
99: 咁你地想食咪做啦!! 你地得唔得閒呀?
我: 下?? {即問小吉子點算? 佢話我做左d多餘0野!!}
我: 咁我比個電話比小吉子同你講啦!!
99: 好!!
小吉子: 12345abcdef......then 收線!!
***********************************************************************************************
就係因為這樣,我與小吉子兩人度過今年既冬至
起初沒有打算去吃什麼,不過我倆突然很想去吃上海菜
所以便到了小南國吃晚飯。
點了冬至不可缺既雞
很愛吃既百葉卷
本來點了蟹粉小籠包,點知吃了一口,卻是普通版。
最後來窩小丸子,冬至Must Eat Item。
雖然只有我地兩個,但也很開心。
小吉子跟我說:祝我地兩個開開心心!!
YEAH!! 好期待我的聖誕大餐呢~~唔知今年去邊度食呢?!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...