{出埃及記} 起程

下午3:09:00 Ishiha 0 Comments

呢排埃及反政府示威持續,當地發生連串爆炸,情況十分危險。香港政府仲發出旅遊黑色警告。我真係覺得自己好好彩,可以係12月時,去左一個多星期,安全又玩得好開心。
4 DEC
今日坐下午18:55機由香港到泰國曼谷再轉飛開羅,不過今次係曼谷轉機可以落去機場行下。通常係曼谷轉機既同班航空公司,就要屈係機倉停一個鐘,冇得落去鬆一鬆。但我地係曼谷轉另一航空公司-EgyptAir,所以我同朋友超級happy,有兩個多小時係曼谷機場SHOPPING。
我地兩個係曼谷機場買到停唔到手,仲最後一刻先上機。係臨上機前,我地當然去必買既芒果糯米飯上機吃。
坐了10個小時機終於達了開羅,天還未光,當地時間是早上5:30,一落機唔係去梳洗,而係第一時間係銀行唱$。呢疊$真係好大疊,只因全部唱哂10元大紙。
第一站唔係去景點,而係去左一間酒店內梳洗,搭左成日飛機都要整理下先。之後就去左第一個景點:梯形金字塔
 以前起金字塔的人,是否這樣工作呢??
影影下相,有個當地人走埋你,要求同我影相,佢仲拎左我頂帽同佢交換帶,呢D都係佢地既賺$$技倆,同係印度時差唔多,都係一影相就要收你$$。不過我有之前既經驗,打死都唔比,仲要叫佢走開,我唔想同佢影相呢!!係佢既死纏爛打唔收$下,我都同佢影左張相先肯走。
其實梯形金字塔旁有好多大小不一既金字塔,當然好多都已經變哂形,不過都有D幾完整。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...