相約看北極光@ 溫哥華Granville Island, Vancouver

下午6:06:00 Ishiha 4 Comments

之前去幾次溫哥華玩, 都是有目的.  而今次旅程較之前唔同, 係好優閒咁玩.  每天也是起身後慢慢吃過東西, 再想去邊度玩.  休息了一個晚上後, 今天起身後便到了Granville Island一遊.

由Downtown過去Granville island車程也只不過20mins左右.  一落車,便沿碼頭方向進發.  中途見到好靚的紅葉.
因為我地未食早餐, 所以就去醫肚先.  到了GO FISH!開餐, 位置很好找, 未入Granville island門口左邊有條小路直行便可到.  我地到達時接近中午時份, 所以人也較多.   呢張相係走既時候先影.
我們三人點了兩份FISH & CHIPS 加兩份Oyster Sandwich.  另外點了兩個Miso Fish Soup.  Oyster sandwich:  好好味, oyster好新鮮, 個sauce有少少spicy, 好好味.
.  Salmon Fish & Chips及Cod Fish & Chips.  魚好新鮮, 炸粉唔厚, Fries又好好味!!  
不過我地三個係叫多左, 最後係食唔哂Fries.
 吃飽後, 便到了Granville Island.
 Granville Island過去曾經是一個工業區. 但於1970年代轉型為一個多功能社區.  內有好多小商店, 工廠, 公眾市場等, 廣受居民和遊客歡迎.




整個Granville Island唔算大, 碼頭位置可以坐下食野, 聽下音樂, 好優閒.
當地還有保留舊工廠原址, 由兩位街頭藝術家畫圖美化, 詳情可看LINK
不經不覺我地行左成3個多小時, 之後回酒店休息, 再去吃晚飯.  
今晚我book左枱去吃fine dining, 又係期待的一餐, haha!

4 則留言:

  1. 好好天呀~ 果度D環境真係好舒服呢! 唔怪得咁多人移民去加拿大啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有D似香港, 不過HEA D!! 其實我地好好彩, 只係一早有雨, 其餘時間好好天, 又唔凍.

      刪除
  2. 小高對Oyster Sandwich好感興趣,仲有少少辣o岩哂我!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個oyster sandwich 好好味, 個汁辣辣地, 好開胃架!! BTW, 我都係一名愛吃辣的人!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...