相約看北極光@加拿大

下午12:03:00 Ishiha 8 Comments

剛從加拿大回來, 我已急不及待很想分享今次旅程.   因為實在太興奮啦!!  而且這個旅程更是一生難忘. 所以暫時停一停意大利之旅的sharing.   大部份到加拿大玩的人以探親為主, 而我今次目的卻是以美食及極光為題.

未出發前, 幾位朋友也有問我去睇極光, 點解會去加拿大, 而唔係去北歐.  只要係北極圈或南極圈以內的範圍都可經常遇見極光.  包括北歐的挪威,瑞典,芬蘭,冰島北部,格陵蘭,西伯利亞地區,美國的阿拉斯加和加拿大北部地區都有機會睇到.  不過睇極光, 唔係你去到就一定被你遇上, 都要依靠天時地利人和.

整個旅程只有10日, 但我卻到了加拿大兩個地方: Vancouver 及 Yellowknife.  去Yellowknife (黃刀) 是沒有直航機的, 轉機可到Edmonton或Calgary.  若由香港出發坐直航,  就只有去Vancouver/Toronto了.   所以今次行程會於Vancouver停留玩幾天, 然後有兩位美國朋友加入, 於Vancouver集合後一起坐內陸機由Edmonton轉飛到Yellowknife.

Vancouver一向都給我一個好舒服的感覺.   踏入11月份, 是這裡的雨季.  出發前知道Vancouver下了整個星期的雨, 我也擔心天氣不好, 會影響往後的極光之旅.   不過整個旅程, 我的確好幸運, 天氣好之外, 還真的遇上了極光呢!!

以下是今次去加拿大睇極光既行程
 溫哥華美食
   相約看北極光@ Hawksworth Restaurant Vancouver
   相約看北極光@ Cafe Medina, Vancouver
   相約看北極光 ~ Dining with friends @ RODNEY’S OYSTERS , Vancouver
 
溫哥華景點
  相約看北極光@ 溫哥華Granville Island, Vancouver
  相約看北極光@ Capilano Suspension Bridge, 紅葉Stanley Park, Vancouver

黃刀鎮極光之旅
  相約看北極光準備篇@Yellowknife 黃刀鎮
  相約看北極光第一晚 @ 黃刀鎮Yellowknife
  相約看北極光 - 黃刀鎮Yellowknife Old Town DayTrip & Dog Sledding Ride
  相約看北極光大爆發@ 黃刀鎮Yellowknife最後一晚

(Photo by: Eric Lam)

8 則留言:

  1. 好lucky呀!! 睇到咁靚既極光!! 快D post啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力中......真係有好多想分享呢!!

      刪除
  2. 睇到極光好難得~~ 等係繼續擺多啲靚相~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的是一個難得的機會, 還可以與好友(From USA) 一起分享美好時光.

      刪除
  3. Ishiha, 午安呀!吃左lunch未?
    原來你已寫了遊記,好快手呀!^^
    好幸運能夠在Vancouver遇上北極光,真好呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 你好呀!! 放完假返工好忙, 都冇時間Update自己個blog, 又懶啦!! 今次估唔到我地好幸運, 係黃刀見到北極光呢!!

      刪除
  4. 你真係好好運,其實溫哥華都有時望到北極光,但我都仲未見過啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真係好彩!! 去到溫哥華天氣又好, 食野又好味, 睇到北極光簡直係Bonus!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...