相約看北極光 ~ Dining with friends @ RODNEY’S OYSTERS , Vancouver

下午12:50:00 Ishiha 0 Comments

今次相約好友去睇北極光之外, 與其他係Vancouver的朋友仔也有見見面, 仲有與Blog友仔vivi見面呢!! 我地約好了去吃海鮮!! 晚上餐廳內真係好多人好熱鬧.

Raw Oysters, 加拿大的 Oysters比較細隻, 但味道好鮮!
估唔到食蠔都有成六隻辣醬選擇, 由少少辣到大大辣都有...
雖然我愛辣, 但食蠔下太多醬就會蓋了生蠔的味道.
食海鮮最好點枝白酒飲, 我地揀了一枝加拿大本土釀製的白酒試試, 唔錯呵!!
Shrimp Cocktail 我鍾意中間那個醬, spicy & sour.  蝦又好新鮮呢!!
另外我地點了mussel pasta同埋另一個pasta, 都係好好味的.  因為我地太過投入傾計, 連相都冇影呢!!  不過合照就必定會影的......HAHA!!! 我地傾下食下不知不覺成三個小時, 真係好開心呢!!

Restaurant Info:

Rodney’s Oysters 


1228 Hamilton Street
VancouverBC V6B 6L2




0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...