相約看北極光準備篇@Yellowknife 黃刀鎮

下午9:29:00 Ishiha 2 Comments

介紹一下黃刀鎮先!! 全年平均天氣為零度, 冬天更會降至零下50度, 黃刀鎮是加拿大西北地區的首府, 於北緯62度, 距離北極圈僅400公里, 有非常豐富的原住民文化.  這地方一年超過250天可欣賞到北極光, 所以成為全球最佳觀賞極光的城市之一.

每年9月到翌年3月都是北極光觀賞的最佳時機, 加上極光強度和太陽活躍有直接關係.   太陽每 11 年有一次高峰, 最近的高峰則是在 2013 年.   所以 2014 年去剛好可以看到強度很高的極光.  錯過左今次要,再等11年先見到咁活躍的北極光啦!!

圖片來源:NASA

如果要看北極光, 大部份自由行旅客都會選擇join local tour.  以下有幾種當地團選擇 :


2. Becks kennels - http://www.beckskennels.com/
3. North star adventures - http://northstaradventures.ca/
4. Yellowknife outdoor adventures - http://yellowknifeoutdooradventures.com/
5. My Backyard Tours - http://mybackyardtours.com/ 
6. Trout Rock Lodge - http://www.enodah.com/

大部份當地團會於10月中 - 11月中休息(下雪時份), 我地去既時間正正是11月12日, 剛好是黃刀鎮極光團休息末與剛剛開始Winter Aurora的時間.  睇過 TripAdvisor review & 上網做research後, 大家都心儀揀Aurora Village, 鍾意佢有仿原住民帳篷做背景, 但可惜未開.  加上Aurora Village官網有哂每日睇Aurora強度的紀錄, 都好完全架!! 
 圖片來源:Aurora village

問了好幾間後, 也只有兩個當地團會開.  North Star Adventures & Becks Kennels.  North Star Adventures review好, 由當地人JOE帶領, 他會開車追極光, 所以冇一個固定地點.  而且佢地仲可以幫你tailor make行程的.   相反Becks Kennels大部份旅客都是以日本人為主.  會開車到一間小屋, 小屋出面有一塊平地比你睇極光.  起初也有點擔心, 因為review有d寫得唔好, 不過package價錢就包埋你有寒衣服及機場接送, 住宿唔包, 看似比較經濟 (一般租衫每天價錢大約CAD$20-$45不等).  最後我地決定揀Becks Kennels.   

如果係黃刀鎮看極光, 最好停留最少四日三夜, 因為看到極光的機會率75%以上.  問過 Becks Kennels工作人員, 一星期七天大約有五天是可以看到極光(那當然要視乎當日天氣而定).

至於住宿方面, 黃刀鎮大約有10間酒店, 亦有民宿.  不過我地一行5人, 想揀一間大間既Suite住, 又有kitchen煮下野食, 就唔太多選擇啦!! 最後我地揀了Coast Fraser Tower入住.   Suite面積都有成1000fts, 內有兩間房.  其實整個黃刀鎮唔大, 從酒店行去市中心大約行15分鐘可以到, 其實都算方便.  後來導遊同我地講, 全個黃刀鎮只有一間Starbucks咖啡提供, 就係我地入住的Coast Fraser Tower.  這間酒店全天候24小時都有Starbucks咖啡及熱飲提供.


圖片來源:Coast Fraser Tower

2 則留言:

  1. 真係傾得太忘我!!!我想加埋你friends FB啊哈,方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sure, invited in your list. Pls check it out.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...