🎏九州關西紫藤花瀑🎌自駕遊河內藤園

下午9:56:00 Ishiha 6 Comments

Photo of the day

Happy New Year!! 祝大家2017年繼續遊山玩水, 身體健康!!  呢篇blog停左成個幾月, 今日終於可以面世啦!! 其實2016年去左九州鳥取, 泰國, 英國, 法國, 東京幾個地方, 而家先寫緊第一個, 希望新一年我可以努力完成未完既blog先.

上一回講到我去玩廣島既宮島之後, 晚上就搭新幹線到北九州啦!! 為左明天一早去河內藤園賞紫藤. 之前用goolge map做路線圖時, 考慮住係黑崎/小倉.  對比過之後, 住小倉會方便好多.  因為我係宮島有直達新幹線到小倉, 唔駛再轉來轉去.  加上小倉又有旦過市場, 所以吸引度高好多. 第二日一早取車, 可以揸車30分鐘便到河內藤園, 非常方便.
小倉算係一個幾熱鬧既城市, 各式美食盡有, 買野又方便.  而且仲有條中央銀座商店街呢!! 
  初到九州, 必要食碗拉麵先.  來到小倉一蘭店見無人龍, 今次我地兩個可以慢慢食.
 食飽後, 去左小倉城行左一陣就返去酒店休息.
本來好想去一去旦過市場食過海鮮早餐, 平日都要0900先開.  而我要爭取時間早點上去河內藤園, 所以係中央銀座商店街找了間cafe食完就去取車啦!  今次係Avis租車一日只係4550💴 .  架車唔算新, 不過揸一日無所謂.
今次要去河內藤園都做左好多準備, 最主要係今年改左買票機制, 睇左自己想要既日期同時間去便利店買票, 而且係以先到先得既預售形式發售.  以往幾年就係冇做好人流管制, 所以迫上山既人太多, 導致大塞車.   詳情請參考河内藤園官方網站: http://kawachi-fujien.com 或者可以睇 福岡縣香港事務所公佈詳情.  以下係上年買票既資料:

 [需事前購票的入場期間] 2016年4月23日 – 5月8日
 [便利店票開始發售日子] 2016年3月15日
 [發售的日本便利店] 7-ELEVEN、Family Mart、CIRCLE K、SUNKUS (LAWSON和MINISTOP的發售日子未定)
 [便利店票價錢] 500日元
※入場費會因開花狀況而有變動, 便利店票和入場費的差額(500/1000日元)將在入場時透過現金收費
 [便利店票概要]指定了入園日和入園時間(2小時)


河內藤園售票時剛好有位朋友係日本, 佢地幫我買好票, 所以我未出發已經極興奮, 但唔好彩係出發前遇著阿蘇火山爆發. 改哂大部份行程.  不過我最終都冇放棄去河内藤園.  因為實在太震撼, 我都唔多講啦!  睇相吧!










當日入場費要補差價1000 YEN, 即係滿開啦!! 😍見到條紫藤隧道真係不得了, 真係靚到無法形容.  人雖多, 但無法影響我既心情.

整個河內藤園分左幾個部份, 兩條紫藤隧道, 一個大藤棚, 另外有兩個小藤棚.    一入場個個都留係第一條紫藤隧道不停影相, 特別係影廣告相既位置, 有時都無法只影自己唔影人.  如果只想影人, 其實可以揀第二條紫藤隧道影, 出來效果都唔錯.   最尾放多張Panoramas先.

6 則留言:

  1. 紫藤真係好靚呀~今年都打算同朋友再去呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你今年再去, 可以去吃士多啤梨呵. 真係又大又甜, 正!

      刪除
  2. 紫藤真是好靚好靚好靚好靚好靚呀~ 我都好想去啊!

    回覆刪除
  3. Seriously, 點解可以咁靚㗎????

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人真係好有心機同認真去做每件事, 所以培植到一個咁靚既花園. 呢條紫藤隧道每年4月尾5月頭都係成為左一個必去既icon地標, 多人但去到現場睇都一樣咁靚.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...