🎌九州紫藤花瀑自駕遊 🍓 士多啤梨 らいおん果実園

下午1:25:00 Ishiha 11 Comments

Photo of the day

睇完河內紫藤, 再到今次行程另一重點: 就係去士多啤梨園食放題.   去得九州不得不提「甜王」吧.  甜王又紅又大且鮮甜味美, 係日本國內屬非常有名的品種. 而福岡就係「甜王」的產地, 培植「甜王」的就只有福岡縣.   今次就駕駛路線, 到了 らいおん果実園吃過痛快.  士多啤梨園門口右邊有免費泊車.
成人放題任食一個小時都係1600 yen.  唔參加放題只摘走都係100g 200 yen.  因為吉少唔太愛🍓, 所以佢只摘唔食.  比左錢之後, 職員便帶我地入去士多啤梨園.   入面都幾大, 不過佢只帶左我地去2號園.
入到園內, 職員教我地注意事項, 點樣剪同埋介紹唔同士多啤梨園分類.  
らいおん果実園內有6大種士多啤梨種植.  我簡單介紹一下:
🍓甜王 あまおう - 福岡種植的獨特品種, 大粒飽滿既果肉以及高甜度乃其特色, 故取日語中「あかい(紅色)・まるい(圓潤)・おおきい(大顆)・うまい(甘甜)」的字首而命名為『あまおう (意譯為甜王)』.
🍓紅臉頰 紅ほっぺ - 靜岡的代表品種, 果實較大, 具有較強的香味與適度的酸味, 與甜王同樣大受歡迎.
🍓章姬 あきひめ - 靜岡原產的品種, 果實較大較長, 高甜度低酸味, 果肉較柔軟.
🍓栃乙女 とちおとめ - 「女峰」與「とよのか」的交配種, 果實較大且鮮紅, 甜味較強, 係日本產量第一的品種,  平時係超市都成日見呢個品種.
🍓 やよいひめ -  群馬品種, 較大的果實, 高甜味低酸味.
🍓 らいおんいちご - 自家品種, 沒有外銷.
我個人最鍾意甜王, 紅臉頰同埋栃乙女.  不過食食下都唔理自己食左邊隻啦!! 場內仲見到超大粒既🍓, 又甜又好味.
大滿足!! 本身我大愛🍓, 食左數唔盡既士多啤梨呢!! 因為成個膠袋滿哂🍓蒂.
食飽飽後, 我都摘左D放係提籃內.
臨走前到了cashier埋單, 這籃士多啤梨大概1300 yen左右.   又食又摘真開心.  不過上到車, 吉少已急不及待開始自己食士多啤梨.  一路駕車冇望佢, 原來佢已經不知不覺食左半盒, 仲同我講好香好甜好味.  估唔到唔太鍾意食🍓既吉少都消左半盒, 大家就可以知道福岡產既🍓係幾好食!! 去九州玩唔好錯過呀!!

呢個らいおん果実園仲有個手做果醬及Pancake體驗工房

呢條Link介紹比大家, 有更加多士多啤梨園既資料
http://www.rurubu.com/season/winter/ichigo/list.aspx?ac=6

11 則留言:

  1. 我原本都想去摘士多啤梨架...轉左行程就冇時間喇...仲要連去岡山超巿都唔多, 又麻麻地靚喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都plan緊3月去岡山一帶玩, 而家諗緊可唔可以就埋睇櫻花.

      刪除
    2. 3月又去旅行?? 其實我都會3月去日本...嘻嘻~

      刪除
    3. 你又去...日本....😱 好羨慕呀!! 今次你去日本邊處玩?

      刪除
    4. 去東京, 不過唔會留東京市區喇,打算去静岡, 山梨縣圍住富士山一圈玩...

      刪除
    5. 静岡,山梨縣圍住富士山玩都好夠玩啦!! 到時食多D好野同影多D靚相返來.

      刪除
  2. 我都幾鍾意岡山呀~ 特別係倉敷可以預一日慢慢行呢~ 咁即係我地今年既行程剛剛調反轉喎, 上年我去岡山, 你去廣島, 今年我去廣島, 你去岡山...哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我今年會早點去岡山, 唔會就到睇紫藤啦. 不過希望可以見到櫻花啦.

      刪除
  3. 籃士多啤梨大概1300 yen?! 超抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 1300yen唔算好平啦!! 入去狂食仲抵, 只要你食得落就得啦.

      刪除
    2. 唔可以食太多士多啤梨, 要留肚食其他野嫁!!!哈哈.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...