【西日本瀨戶內海遊】淡路島 大鳴門橋記念館

下午10:17:00 Ishiha 6 Comments


如果要到大鳴門橋記念館, 用車內GPS會尋求到兩個地點.  一個係橋這邊, 位置即係鳴門市.   而另一個係橋既另一邊, 指示為淡路市.  今篇講既係淡路市那個「うずの丘 大鳴門橋記念館」.

一到埗就被那個Awajishima Burger必吃得獎漢堡Poster吸引埋去, 曾獲得2013年全國冠軍及2014年全國亞軍, 每個餡料十足夾埋厚厚既洋葱圈漢堡真係令人難以抗拒.  不過我地決定行完出來先慢慢坐底食返個.   講開淡路島既名產, 除左洋葱質量冠絕全國之外, 仲有淡路牛.  淡路牛係神戶牛既根源.  初生的淡路牛, 被飼養到3個月大, 便會運到神戶周邊的三田一帶, 繼續住好食好.  牛隻長大後改名為神戶牛推出市場.  有了神戶牛既名, 牛既級數自然大躍升.  

就係因為淡路洋葱咁出名, 所以連大鳴門橋記念館內都有一個大大洋葱比遊客影相.  大洋葱大後面有埋鳴門橋做背景, 真係一絕.  最搞笑係館內有哂洋葱假髮比大家帶住影相.   我地都有帶住玩啦!! 用完後記住放返原位呀!! 因為工作人員會幫忙整潔, 同埋會為洋葱頭梳頭架.  另外一提就係館內有部夾公仔機, 不過呢度就唔係夾公仔, 而係夾洋葱, 日本人真係創意無限.

其實大鳴門橋記念館有大洋葱影相外, 而且仲有個展場做一d特別展館.  我地去既時候就係開始搞緊個淡路科學館, 不過未set好, 所以我地冇入去睇睇啦.  另外一邊就係大家都好鍾意既手信店.  行入去真係不得了, 有好多唔同既洋葱產品試食呢!! 買完手信, 終於可以去試個洋葱圈和牛漢堡, 我地冇叫餐, 仲加左¥200點多包洋葱圈.  個漢堡好好味, 和牛入口即溶, 而且份量好多.  加埋佢個醬真係正.  洋葱圈超甜, 炸得好脆.  雖然食完個早餐冇幾耐, 我地都要試一試, 果然冇令人失望.  原來呢間Awajishima Burger係島上都有其他分店, 大家可以參考下以下地圖.
〒656-0503 兵庫県南あわじ市福良丙936-3
電話番号: 0799-52-2888
👋 想睇返今次【西日本淡路山陽8日遊】行程規劃 👈

6 則留言:

  1. 你個洋葱造型好可愛い啊!淡路牛同鳥取牛都話係神戶牛始祖...咁豈不是其實神戶牛本身都唔係最出色囉? 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!神戶牛邊有咁多,我估都係由始祖運過去再加上神戶牛名。個造型一上身真係笑到停唔到,而且場內好多日本遊客都係洋蔥頭造型,好搞笑。

      刪除
  2. 名符其實嘅洋葱頭,,,,,忍左幾耐笑先影到張相呢?? 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都忍左一排先影到相,而且周圍都係好多洋蔥頭😂

      刪除
  3. 個洋蔥假髮勁搞笑~~~~~~好好玩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係爆笑同好玩!我地同日本人互相幫忙影相架

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...