【西日本淡路山陽8日遊】倉敷美觀散步 三宅商店

下午11:59:00 Ishiha 4 Comments











一直都好想來倉敷, 原因好簡單, 最愛佢保留了日本傳統風貌既美觀地區.  呢個美觀地區集風景、美食、運河、渡船、巷子、懷舊小商店於一體, 我覺得可以行一日都唔會悶既地方.  從岡山坐山陽新幹線(約10分鐘)就到了倉敷站, 沿路牌行10多分鐘就會見到美觀地區運河.  倉敷係舊時米糧集運港, 而倉敷美觀地區係古運河形成既水道 兩岸全部都係百年建築及倉庫, 就連街燈都係古色古香.  兩邊河道種植左好多櫻花楊柳樹.  今次去既時候正遇上櫻花遲開, 所以欣賞唔到燦爛既櫻花.  水街長600公尺, 除左散步之外, 仲可以搭船或人力車.  想搭船係要先到觀光詢問處預約, 等船班時間到再過去搭乘.

美觀地區內有好多好出名既餐廳,  當中有鄰庵最有名既係每天限量80個既微笑布丁, 以及岡山名產蛋黃醬油拌飯.  好可惜去到時, 見到一條長長人龍.   於是就行前幾步到對面既三宅商店, 看看門口發現係一間町家, 建於江戶時代後期, 而且已經有一百多年歷史.  原本係一間雜貨店, 現時則是咖啡店.   三宅商店既人氣商品, 就係依照季節推出既水果parfait, 亦有只於平日供應既咖哩飯套餐, 連甜品及飲品, 都係¥1200 .  如果假日來就只可以單叫, 剩係叫咖哩飯都要¥900.  我地叫完餐之後, 來既人超多呢!! 好彩行快一步.

咖哩飯上炸蓮藕、菜同埋薯仔, 掩菜.  咖哩汁既味道同一般好唔同, 係微微既番茄酸與香料的辛香, 食落好開胃呢!!  食完主食之後, 又到甜品出場.  我地每人叫要一款當日Dessert menu內既蛋糕: 玫瑰Sponge cake及Strawberry cheese Cake.  Rose Sponge cake十分柔軟, 充滿空氣感, 又鬆又嫩的, 口感非常好.  而另一款Strawberry cheese cake吃落一點都唔漏,   兩款都好好味.

吃飽飽係時候行下, 慢慢逛下小店, 感覺真係好.  當然我都抵擋唔住誘惑, 買左唔少!! 特別係有間叫瀨戶內庵, 店內有好多試食.   主要賣既係瀨戶內海沿岸既特產, 好似魚介類、醬油、味噌......我自己本身好鍾意味噌同埋牡蠣, 而且可以合二為一, 我又點會放過買返來香港既機會呢 🤑!!

行行下又見到倉敷名物, 就係えびす紅豆饅頭.  其實我又唔覺得係名物, 不過佢咁寫就一於試下.  紅豆饅頭係日本都成日見, 呢度價錢唔貴, 一個都係¥75.  紅豆份量好多, 充滿住整個夾餅內.  一路行一路開始多人, 而且仲見到有D帶左個老人家面具想嚇人既扑頭黨 , 其實係一個特別祭祀活動 - 素隱居すいんきょ, 被打頭既人會得到健康&智慧祝福.  我也有被扑頭黨打中, LUCKY ME.....✌  臨走前見到小豆島拉麵(小豆島ラーメンHISHIO),  店面好吸引, 但可惜太飽啦!!  據聞呢間小豆島拉麵都好出名, 留返下次再來過吧!

+ + + + + + + + + + + + +
三宅商店-倉敷-町家喫茶
📍  岡山県 倉敷市 本町 3-11
📱  086-426-4600
     https://www.facebook.com/miyakeshouten/
🌎 http://www.miyakeshouten.com/menu/index.html
+ + + + + + + + + + + + +






👋 想睇返今次【西日本淡路山陽8日遊】行程規劃 👈

4 則留言:

  1. 我都好鍾意倉敷呢個地方呀!可惜我去果陣係日本黃金週, 超級多人...而且下午趕住去岡山城, 所以只行左半日...有D小巷都未行晒呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次係黃金週前去,所以ok. 試過幾次正正就係黃金週去日本,個個地方都好多人。

      刪除
  2. 倉敷好似好多人咁.欣賞唔到櫻花好可惜, 不過真係好睇運氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇櫻花真係要靠運氣,有時諗住睇到曼後都係冇!不過好好彩我係第二度睇到補返

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...